Tekstlink til bilde
bildet mitt
(url="files/~images/04182006111407_epler.jpg")bildet mitt(/url)
Og bruk klammer/firkantparanteser i steden for paranteser.
(url="files/~images/04182006111407_epler.jpg")bildet mitt(/url)
Og bruk klammer/firkantparanteser i steden for paranteser.
Og dette er bildet mitt
Dette var veldig tungvint etter min mening, men med litt etterforskning så fikk jeg det jo til. Den siste tall-rekka og navnet på bildet fant jeg under "detaljer" i albumet mitt.
Dette var veldig tungvint etter min mening, men med litt etterforskning så fikk jeg det jo til. Den siste tall-rekka og navnet på bildet fant jeg under "detaljer" i albumet mitt.
- Inger Karin
- Herdighetssone: H4
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Kopi av melding:<hr height="1" noshade id="quote">Opprinnelig postet av Janne B
<br />Ja det var jo litt enklere bortsett fra at URL adressen ikke blir korrekt (~thumbs istedet for ~images etc). Bruker man URL adressen direkte blir bilde lite.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Du må jo høyreklikke, velge egenskaper osv. på det bildet du skal lenke til, da, ikke på thumbnail
Hagedagbok 2006
Norsk Orkidéforening - forum
<br />Ja det var jo litt enklere bortsett fra at URL adressen ikke blir korrekt (~thumbs istedet for ~images etc). Bruker man URL adressen direkte blir bilde lite.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Du må jo høyreklikke, velge egenskaper osv. på det bildet du skal lenke til, da, ikke på thumbnail

Hagedagbok 2006
Norsk Orkidéforening - forum
- Einar i Horten
- Inger Karin
- Herdighetssone: H4