Antall bilder i fotogalleriet

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Post Reply
Siri K
Herdighetssone: H4

Post by Siri K »

I lista over medlemmenes album, stemmer ikke oppgitt antall bilder med det som faktisk finnes av bilder i albumene. Se for eksempel på Martins bilder...

Siri i Oslo H3(?)
H2/H3 i hyttehagen
Ann

Post by Ann »

Har du virkelig talt alle bildene i alle (ALLE) albumene hans, de du også finner i nedtrekksgardinen som heter Standard bilder etc.?

-----------------------------
Ann, Bergen
Mine hagelenketips
Hagedagboka mi
<b>-----------------------------</b>
Ann, Bergen
Mine hagelenketips
Hagedagboka mi
Martin

Post by Martin »

Jeg vet virkelig ikke hvor mange bilder jeg har, men jeg er ganske ivrig på akkurat det feltet.......:oops:

Det er veldig oversiktlig med bildeløsningen her på hagepraten. Du ser med en gang alle som har lagt inn bilder, pluss hvor mange bilder de har. Samtidig er det lett å bli lurt hvis man ikke kjenner til at brukerne kan ha opprettet flere kategorier enn den som synes (standard kategori).

Man trykker altså på pila ved siden av "Standard kategori", velger f.eks. "bilder fra hagen" og trykker deretter "klikk". Da kommer den nye kategorien frem.
Min blogg: Hagen ved havet
Mitt album på Hagepraten: Fotogalleri
Siri K
Herdighetssone: H4

Post by Siri K »

Jeg gir meg, jeg gir meg! Skal sporenstreks kikke på alle Martins bilder i ulike kategorier :).

Siri i Oslo H3(?)
H2/H3 i hyttehagen
ava

Post by ava »

Denne tråden her tror jeg er veldig nyttig for mange, har selv prøvd å vise frem bildene mine og fått beskjed om at jeg ikke hadde noen[:0]! Dette er fordi jeg ikke har noen under standard kategorier, men har kategorisert alle:D!
Lavendel

Post by Lavendel »

Jeg skulle ønske at det var mulig å se hvem som har lagt inn nye bilder siden sist...
Post Reply