Innlogging

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Post Reply
Dag
Herdighetssone: H4

Innlogging

Post by Dag »

I den siste tiden har jeg måttet logge meg inn nesten hver andre gang jeg går inn på Hagepraten.
Dette er nytt for meg, i alle fall.
Er dette gjengs for alle?
Dag
Inger Karin

Re: Innlogging

Post by Inger Karin »

Nei, ingen slike problemer her. :)
Pass på at du har haket av for at du skal forbli innlogget, ev. kan du slette forumets informasjonskapsler ved å klikke på denne lenken.
Dag

Post by Dag »

Ja, jeg haker av hver gang, men kanskje er det "kapslene".
Hva er forøvrig dette med informasjonskapsler - er det noe som bare bygger seg opp?
Dag
Inger Karin

Post by Inger Karin »

Dag wrote:Hva er forøvrig dette med informasjonskapsler - er det noe som bare bygger seg opp?
Ja, det kan du vel si, Dag.

Informasjonskapsler (Cookies) lagres på din harddisk for at nettleseren skal kunne ivareta personlig informasjon fra forskjellige servere på nettet, f.eks. identifisering og sporing av brukernavigering. Av og til kan det lønne seg å slette dem, slik at de blir fornyet.
Lasse

Post by Lasse »

Prøv å trykke på lenken nede på den grå linjen på bunnen av siden som heter "Slett alle forumets informasjonskapsler". Du vil bli logget ut siden info.kasplene tilhørende hagepraten blir slettet, men samtidig ordner du opp i eventuelt informasjonskapselrot som har oppstått. Du får nye kapsler så fort du logger inn og hukker av for "husk meg". Du kan også slette cookies fra menyen i nettleseren.
Post Reply