Hagepraten nede i helga - hva med litt info?

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Post Reply
Knut Tistel
Herdighetssone: H4

Hagepraten nede i helga - hva med litt info?

Post by Knut Tistel »

Jeg, og mange andre åpenbart, har forgjeves prøvd å komme inn på Hagepraten i helga. Tråd på Hagegal må vi ty til for å få bekreftet at det ikke er oss det er noe galt med, det er mange som sliter med det samme. Og nå er jeg inne på Hagegal igjen, og hadde vel nesten ventet en liten info om hva som har skjedd i helga... Men ikke et ord fra de som drifter siden. Hadde jo vært litt hyggelig om de som drifter siden hadde anerkjent eksistensen av oss brukere... :?
Mennesket har fjernet seg så langt fra naturen at vi har blitt allergiske mot den...
Inger Karin

Re: Hagepraten nede i helga - hva med litt info?

Post by Inger Karin »

Enig. Info er alltid godt å få, selvom det begrenser seg til f.eks. "Hagepraten og Hageselskapets sider var nede hele helgen pga. serverproblemer". :)
MonaHN
Herdighetssone: H1

Post by MonaHN »

Jeg synes jo det er litt rart at de ikke fikset det i helgen jeg da... Noen av de som jobber der må ha oppdaget at serveren lå nede og kunne varsle rette vedkomne som kunne fikse problemet????? Det var vel bare en restart som skulle til????
Siri K

Post by Siri K »

Takk for informasjonen! :)
H2/H3 i hyttehagen
Mathea

Post by Mathea »

jeg trodde det var min maskin det var feil med.. men spurte dem på hagegal om dem kom seg inn..
Lasse

Post by Lasse »

Jeg har ikke mottatt noe informasjon om planlagt nedetid fra Hageselskapet sentralt hvor serverene til Hagepraten befinner seg, og kunne dermed ikke forutsi nedetiden på forhånd. Om jeg hadde visst om dette skulle dere ha selvfølgelig ha blitt informert for å slippe misforståelser, og følelsen av å ikke blitt holdt øye med. Jeg kommer tilbake med mer informasjon om hendelsen fortløpende, selv om det for mange kanskje vil være uinteressant. I fremtiden skal jeg be om å bli informert på forhånd i den grad det er mulig ved eventuelt planlagt nedetid, slik at jeg kan bringe dette videre til dere har på Hagepraten. Bra at dere sier i fra!
Lasse

Post by Lasse »

Som det nevnes i denne tråden, skyldtes nedetiden arbeid med nye nettløsninger. Jeg har gitt beskjed om at jeg skal informeres før det forekommer nedetid i fremtiden, slik at jeg kan holde dere løpende oppdatert og "ute av mørket".
Knut Tistel

Post by Knut Tistel »

Fint. Takk skal du ha. Det er ikke noen "big deal", men hyggelig å vite at man blir sett. :D
Mennesket har fjernet seg så langt fra naturen at vi har blitt allergiske mot den...
Post Reply