Takk for meg

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Lasse

Takk for meg

Post by Lasse »

Fra og med 1. februar 2012 har Hageselskapet besluttet at de skal styre, administrere, moderere og oppgradere Hagepraten med egne resurser, og jeg kommer derfor ikke til å være med dere lenger. Takk for tiden som har vært, jeg har lært mye jeg aldri trodde jeg skulle kunne.
Martin

Re: Takk for meg

Post by Martin »

Jøss, slutter du.........det var overraskende.
Takk for godt utført jobb.
Min blogg: Hagen ved havet
Mitt album på Hagepraten: Fotogalleri
Erik N
Herdighetssone: H1

Post by Erik N »

En stor takk til deg, Lasse! Særlig fordi du har vært tilgjengelig og kjapt ute når det gjelder de tingene Hagepraten egentlig handler om: Hageprat! Jeg må innrømme at jeg svært sjelden er inne på disse trådene som gjelder nettløsningene til Hageselskapet, pro og kontra. Jeg anser Hagepraten som den viktigste arenaen for meg på nettet, og føler at du har bidratt til å holde profilen sterk og klar i den forbindelse. Slik at det går an å konsentrere seg om det viktigste: Rein og skjær hygge. Enkel og klar informasjonsflyt. Koseprat. Om den videre utviklinga til Hagepraten, med de nye retningslinjene, håper jeg at Hageselskapet vil åpne en egen og lukka avdeling for slike ting som har med administrering og bruk av nettet for Hageselskapsmedlemmer, styremedlemmer og slikt. Det er sikkert viktig for alle som jobber med, eller bruker enorme mengder fritid på, administrasjon av lokallag og fylkeslag, at nettet fungerer ordentlig. Men jeg syns ikke Hagepraten er det rette forum for dette.
"...Vildrosor och blåsippor och linblommor och kamomill.
Låt dem få leva, de är ju så sköna!"
Evert Taube
Inger E

Post by Inger E »

Takk til Lasse! Du har vore god å ty til. Alltid hjelpsom for slike som meg som ikkje kan for mykje av dette tekniske.
Lukke til med kva du skal drive med.
Inger Karin
Herdighetssone: H4

Post by Inger Karin »

Nå ble jeg lei meg... :(
Takk for all hjelp vi har fått her, Lasse! Image
Så håper jeg at Hageselskapet virkelig har tenkt seg om før denne overraskende beslutningen ble tatt, og at de faktisk har noen som er i stand til å overta oppgaven.
Hagepraten har aldri fungert så bra som når du har hatt ansvaret for den, (og jeg har vært her litt til og fra i nærmere 14 år).

Lykke til på veien videre! :D
Trinek
Herdighetssone: H3

Post by Trinek »

Ja, takk for god innsats Lasse. Du vil bli savnet, det er jeg rimelig sikker på. Det har vært enkelt å være bruker her, mens du har sittet "på toppen" og tatt tak i ting med en gang de har dukket opp.

Lykke til videre, med hva du nå enn skal gjøre :)
OPV
Herdighetssone: H2

Post by OPV »

Hei Lasse!

Tusen takk for innsatsen du har gjort i denne tiden, og lykke til videre!
Ole Petter Vik, Asker
OPV

Post by OPV »

Erik N wrote: Om den videre utviklinga til Hagepraten, med de nye retningslinjene, håper jeg at Hageselskapet vil åpne en egen og lukka avdeling for slike ting som har med administrering og bruk av nettet for Hageselskapsmedlemmer, styremedlemmer og slikt.
Dette er under arbeid, med arbeidsnavnet Bakhagen. Det vil være en integrert del av vår nye nettløsning og kreve innlogging med medlemsnummer.
Ole Petter Vik, Asker
fragro
Herdighetssone: H1

Post by fragro »

Tusen takk til deg Lasse frå meg og. :D
Du har gjort ein god jobb for oss her på forumet både med å ordne opp i problem og ikkje minst med å gje tilbakemeldingar raskt.
Så vonar eg at dei som tek over, ser kor lista er lagt. :wink:
Fred-Arild
kaaust
Herdighetssone: H5

Post by kaaust »

Tusen takk for all hjelp Lasse !
Lykke til videre hva du en får å gjøre.
:D :D
Hvis vi ikke hadde noen vinter, ville ikke våren vært så deilig; hvis vi ikke av og til møtte motgang, ville gode tider ikke være så velkomne.
Anne Bradstreet
Dag

Post by Dag »

Jeg krysser fingrene og håper at Hageselskapet greier å serve forumet like godt, trygt, positivt og saklig som det du har gjort, Lasse!
hilsen Dag
Homer 66

Post by Homer 66 »

Dag wrote:Jeg krysser fingrene og håper at Hageselskapet greier å serve forumet like godt, trygt, positivt og saklig som det du har gjort, Lasse!
hilsen Dag
Ja, det er nå Hageselskapet må sette inn ressursene og sørge for skikkelig oppfølging av den/ de som overtar ansvaret etter Lasse.
Blir det mye nedetid og teknisk kluss mm. kan hagepraten miste mange som ikke er så ivrige enda + flere av de mer trofaste.
Etter min mening har ikke hagepraten " råd" til å miste noen som helst.

Takk for innsatsen Lasse!!
Hagen er en jungel
Kirsten

Post by Kirsten »

Tusen takk for innsatsen, Lasse! Du har gjort en kjempejobb - og det har vært så godt å ha deg her.

Lykke til videre!
Kirsten

Følg meg gjerne på Instagram: Kirsten_MH
Torill K

Post by Torill K »

Takk for all hjelp Lasse og lykke til videre !
brynhildur

Post by brynhildur »

Tusen takk for all hjelp Lasse. Godt å høre at også du har lært mye på praten
Lykke til videre med skole og jobb :D
Hilsen
Brynhildur
Post Reply