Epostvarsling - og nye registreringer

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Erik N
Herdighetssone: H1

Re: Epostvarsling - og nye registreringer

Post by Erik N »

Kjære Inger! Det kan nok ha vært, slik Salvia vagt antyder, underbevisstheten som har spilt deg et puss. På vegne av oss alle. Den kollektive samvittigheten. Vi får legge driten bak oss og bare fortsette, eventuelt tvangsstemmer vi Inger Karin inn i styret. Jeg betaler gjerne medlemsskapet hennes...
Forøvrig gir de to setningene et varig og godt inntrykk av situasjonen i Hagepraten(!):
Er dritinga sett bort, er det vel nokon som har ansvar. Den eller dei burde og ha lært så pass om folkeskikk at dei gav informasjon.
"...Vildrosor och blåsippor och linblommor och kamomill.
Låt dem få leva, de är ju så sköna!"
Evert Taube
salvia
Herdighetssone: H4

Post by salvia »

Erik har forstått hva jeg mente, og det var slett ikke å pirke eller etterlyse noen som helst skjerping. Det var bare en morsom, og kanskje underbevisst sannferdig feilstaving jeg bare måtte fremheve.
salvia

Post by salvia »

..og det med Inger Karin i styret høres ut som en god idé i mine ører også, med datakunnskap og etterrettelighet. Kunne du tenke deg det, Inger Karin?
Inger Karin

Post by Inger Karin »

Jeg tror vel at Eriks forslag mest var en gravalvorlig spøk, Salvia, men det det er ikke aktuelt. Nå er det nok ingen tvil om at det styret hadde hatt godt av en betydelig større utskifting til nye, unge(!) krefter...
Post Reply