Politi viruset.

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Post Reply
Bjørg

Politi viruset.

Post by Bjørg »

Dere skal passe dere. :twisted: Det er her og det tar deg når du minst venter på det. :lol: Meg tok det på Fredagskvelden da jeg satt og koste meg med Grønnsak Googling. Der skvatt det opp gitt og lovte meg på det verste 12 år innforbi murene. denne dama ble forskrekket :shock: Men ikke mere heller. Men tanken på at jeg 67 og skulle få 12 år innforbi. Ja regn selv hvor gammel jeg er når jeg slipper ut. :roll:
Men selfølgelig så om jeg betalte 1000 kr så slapp jeg Det er det jeg sier Der er mye rart rundforbi.

Jeg tok en liten prat med Politiet i Kristiansand og de var rause. De sa jeg slapp unna denne gangen men da måtte jeg ikke betale de 1000 kr men få PC en fikset.
Ja å fikse den gikk da greit Ryddet ut det som var å rydde ut og innstalerte litt ny sikkerhet Så nå har jeg ikke bare AVG men litt mere.

Men nå legger jeg det inn det som sto i Dagbladet så kan dere jo lese selv.

http://www.dagbladet.no/2012/09/27/nyhe ... /23606566/
jette
Herdighetssone: H3

Re: Politi viruset.

Post by jette »

Det første som slo meg, var hvor fantastisk luftegården ville sett ut, etter at du hadde tilbragt 12 år derinne :D
Fengselet hadde sikkert vunnet et gjev pris, kommet i hagebladet og på Norge Rundt :D
Jette
Bjørg

Post by Bjørg »

jette wrote:Det første som slo meg, var hvor fantastisk luftegården ville sett ut, etter at du hadde tilbragt 12 år derinne :D
Fengselet hadde sikkert vunnet et gjev pris, kommet i hagebladet og på Norge Rundt :D
Sjønner at noen sympati hadde jeg ikke fått nei. :lol: Men det gikk jo bra da. Men jeg fikk jo hetta når det gjalt bildene. Der var noen jeg ikke hadde fått lagt inn på en extra disk og da tenkte jeg jo mitt. Men alt gikk bra. Og la oss si det sånn Både jeg og PC en er frisk.

Bjørg
Bjørg

Post by Bjørg »

Har blitt tatt for andre gang av dette viruset. Denne gangen kom det nok inn med en mail. Og litt uoppmerksomhet fra min side så var maskinen innfisert.
Helt låst kunne ikke slå av på noen som helst måte de første dagene engang. Siden ble der liksom en liten "lette"innimellem og jeg fikk lurt inn litt sikkerhetsmodus og litt andre moduser. :lol: Så i går kom jeg så langt at jeg fikk skannet med to stykk skannere og nå er jeg fri for virus enn så lenge.
Nå skal ikke jeg inn på skattelistene i dag. :lol: For dere hørte vel dagsnytt på TV i går kveld. Så i dag og i morgen og så langt jeg kan se så er det bare "sikre" sider
Nei dette Politiviruet det er jammen ikke å spøke med. Men dette ver altså en litt anna versjon enden jeg hadde i førstinga.

Bjørg
Post Reply