Hvor er jeg når, eller omv.: Altså når er jeg hvor evt.når?

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Post Reply
Erik N
Herdighetssone: H1

Hvor er jeg når, eller omv.: Altså når er jeg hvor evt.når?

Post by Erik N »

Her ser jeg til min store forundring at det står at mitt siste besøk på Hagepraten var 24.januar klokka 7:48. Står det, altså, øverst til høyre. Akkurat nå klokka 19:20 28.januar. Pussig fenomen. Driver og leiter litt etter folk, at det står bra til og slikt, og da hadde det jo vært artig å visst om de var i virksomhet eller ei. Men når jeg sjøl altså ikke har vært innom her, på besøk, de siste fire dagene, til tross for flere innlegg, ja? Da kan en jo lure litt!
"...Vildrosor och blåsippor och linblommor och kamomill.
Låt dem få leva, de är ju så sköna!"
Evert Taube
Inger Karin
Herdighetssone: H4

Re: Hvor er jeg når, eller omv.: Altså når er jeg hvor evt.når?

Post by Inger Karin »

Det er åpenbart noe galt med forumets sessions ev. informasjonskapsler. Jeg så at det var samme problem for meg (dvs. forrige besøk var 4. januar - så da mener forumet at jeg har vært pålogget siden det... :oops: ). Dette er nok egentlig et problem på serveren. Jeg slettet mine informasjonskapsler, det hjelper for noe av problemene.

Jeg gikk inn på din profil, der sto det at du sist var inne 28.1, så den biten ser ut til å fungere.
Post Reply