Moderator: Server-brannmur er alt for streng!

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
Inger E

Re: Moderator: Server-brannmur er alt for streng!

Post by Inger E »

Ja, dettte held fram enno. Eg var på Gran Canaria for nokre veker sidan, og var skikkeleg skuffa då eg ikkje kom inn på Hagepraten. Så eg skreiv til Hageselskapet på facebook, og bad om hjelp. Fekk til svar at det var sendt over til ein datakunning, og at det skulle bli ordna. Eg saknar så Island Monkey og andre utanlands.
Før jul tok eg opp dette med medemslistene som er eldgamle, og har med mange som har lege i jorda i fleire år. Fekk svar at heile Praten skulle oppgraderast, og at ein då kanskje måtte registrere seg på nytt, så dei ville ikkje gjere noko med medlemslistene. No lurer eg på kor lang tid 'Snart' er?
Men det er vel ingen frå administrasjonen som les noko som helst her inne :( .
Martin

Post by Martin »

Jeg er veldig enig med deg Inger.
Island Monkey (og andre i utlandet) sitter inne med veldig mye kunnskap om matnyttige vekster.
Men så er de forhindret fra å delta på Hagepraten pga ingen ordner opp.
Det er vanskelig å forstå prioriteringen hos de ansvarlige i Hageselskapet.
Min blogg: Hagen ved havet
Mitt album på Hagepraten: Fotogalleri
Lille_blomst
Herdighetssone: H2

Post by Lille_blomst »

Island Monkey savnes!
Hun er et friskt og artig medlem med masse kunnskap.
Fryktelig synd hvis det er slike tekniske ting som er grunnen til at hun er "forsvunnet".

Og så finnes det nordmenn utenlands som kunne vært med, synd om de ikke har sjansen.
Inger E

Post by Inger E »

Trur eg tek kontakt på fb att. Det er ein månad sidan sist.
Lille_blomst

Post by Lille_blomst »

Flott at du "orker" å følge det opp. :D

Det ser ut til å være "seigt" å få Hageselskapet til å ordne opp i ting som har med Hagepraten å gjøre...
Martin

Post by Martin »

Lille_blomst wrote: Det ser ut til å være "seigt" å få Hageselskapet til å ordne opp i ting som har med Hagepraten å gjøre...
Det virker sånn.

Ikke alle som er valgt inn i styre og stell,
er interessert i hagepratens ve og vel.
island monkey

Post by island monkey »

Monkey har tatt grep nå, lastet ned Tor og måttet føye seg til store globale kriminelle grupper for å komme seg inn i Hagepraten! Men det funker, for nå er jeg skjult bak flere 'lånete' ip-adresser og den siste er garantert norsk. Den vanlige browseren funker i to, tre sider, og så får jeg brannmurmeldingen.
Om et slikt grep hjelper Arisaema er det tvil om dessverre, for det går rykter at Kina stenger for Tor (den såkallte store kinesiske brannmuren). Hageselskap blir nødt til å snakke med kinesere for å finne ut hvordan de fikser det, ellers blir de ikke kvit apekatten allikevel med det første.. ;)
Lille_blomst

Post by Lille_blomst »

Hei, IM ! Så fantastisk at du finner løsninger for å komme deg inn hit. Håper den løsningen fungerer for deg fremover. :D
Inger E

Post by Inger E »

Så flott! Men om vi dreg utanlands og vil ha kontakt med Hagepraten, er vel problemet der framleis.
Eg sende melding til Hageselskapet på FB i går, i von om at dei kan fikse noko den vegen.
island monkey

Post by island monkey »

Nei, det nytter ikke i utlandet, med mindre alle ferdes på det mørke nettet. Det er dessuten ikke på nær handig heller. Imidlertid er jeg kriminell anlagt nok for å forsøkt om jeg nå kan se alle NRK programene - mange er jo stengt for utlandet også. Dessverre...ingen flaks! ;)
Inger E

Post by Inger E »

Ja, eg merka meg at eg ikkje kunne sjå norsk tv, men fekk inn noko i etteritd.
Fekk forresten svar frå den som styrer FB. Var meininga at Praten skulle vere sjølvdriven, men nokon må vel stå som ansvarleg? Andre har då ei eller fleire moderatorer. Det var og tvil om det var dei som skulle slette personar som er døde, fekk eg vite. Kven andre kan gjere det? Det same er vel det som gjer at personar som er uønska, framleis står som medlemar, sjølv om dei nok er blokkerte. Eg er no og av den meining at personar som aldri har vore aktive etter mangfoldige år, burde fjernast, slik som på andre fora. Så får dei heller melde seg på att, om dei vil det.. Eg kan lite om data, men trudde dette var ei grei sak for den som kan eller vil.
At eg ynskje ei lettare løysing på å leggje inn bilete, er ei anna sak.
Lille_blomst

Post by Lille_blomst »

Inger E wrote: Fekk forresten svar frå den som styrer FB. Var meininga at Praten skulle vere sjølvdriven, men nokon må vel stå som ansvarleg? Andre har då ei eller fleire moderatorer.
Det er ikke logisk at noen styrer Hageselskapets side på Facebook, mens her skal være helt "selvdrevet" også når der er problemer...

Ingenting som ligger ute på internett, og der "kreti og pleti" kan kommentere, kan overlates helt til seg selv... :?

Martin

Post by Martin »

Det er noe som skurrer her.
Hvem i Hageselskapet er det som bestemmer over Hagepraten egentlig ?
Vedkommede trenger et spark bak for å vekkes.
Makan til slapp oppfølging.
Inger E

Post by Inger E »

Dei var innom og kikka ein gong i mellom, og eg bad om at dei burde sjå på denne sida her.
calypso

Post by calypso »

Hvis du ønsker å kommunisere med DNH,bør du nok benytte deg av mer etablerte metoder. E-post,Facebook og slikt er de ikke så gode på, men brev på papir, i konvolutter, med frimerker leser de. Faks-maskinene fungerer også bra, har jeg hørt. Flaskepost kan også forsøkes, går nok "litt sent", men mye raskere enn respons her på "De Offisielle nettsidene, her er det bare respons noen uker før valgene på årsmøtet.
Post Reply