Hva skal dette bety?

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
salvia
Herdighetssone: H4

Re: Hva skal dette bety?

Post by salvia »

Da jeg søkte på Hageselskapet på Facebook kom det opp en side - med over 5.000 "likes" - hvor det var Hageselskapet selv (uten ytterligere signatur) som stod for innleggene, og med noen ytterst få kommentarer. Det virket mer som et slags reklameforum for Hageselskapet enn noe annet, synes jeg. Ingen samtaler, ingen diskusjoner.
Inger E

Post by Inger E »

Det er vel reklame som er meininga, tenkjer eg. Når dei ikkje har tid til å drifte Hagepraten , som stort sett går av seg sjølv, berre ein får bort slikt som ikkje har noko her å gjere, så skulle ein tru at dei slett ikkje kan ha tid til FB.
salvia
Herdighetssone: H4

Post by salvia »

Jeg så ikke noe til skriveriene du nevner fra Bjørg der.
Bare disse anonyme innleggene fra Hageselskapet, som f.eks. forteller at temperaturen er -14 i Oslo en dag, gratulerer kongeparet med jubileet, prosenter hvis man kjøper en øks, at de har passert 5000 likes etc etc.
Inger E

Re: Hva skal dette bety

Post by Inger E »

Ho dukka opp på ei hageside, og derifrå kunne ein trykke 'følg' . Er no 'venn' med henne, og då kjem no det meste fram. Eg går nok 'glipp' av ein del, for det kan vere lang tid mellom kvar gong eg er innom, og så gidd eg ikkje rulle side opp og side ned.
island monkey

Post by island monkey »

Siden 'Snusmumrikk' bemerket i settepotetemne at det kanskje var bedre å spørre om settepotet på Facebooksiden tok jeg endelig en titt på den. En ønsker jo ikke gi glipp av noen settepotetmulighet, hvor nå som helst i verden.
På grunn av det som andre, som jeg erfaringsmessig vet er til å stole på, skrev tidligere om den, var ikke forventningene skyhøy. Men jeg må si, på et språk som Hageselskap FB benytter veldig regelmessig: utterly deplorable..!
Unnskyld til de grader til en slik hard dom, men at facebooksidene ville vært i noen som helst grader sammenligbare med Hagepraten, det er veldig vanskelig å fatte. De har 'no content whatsoever', mens Hagepraten er en perle - enda en må noengang lete en del.
Post Reply