Hva, eventuelt, er denne saken.
Det begynte jeg å lure på.
mvh felixgutt
Merk at Hageselskapet er definert som en ideell organisasjon (dvs. som skal spre hagesaken i befolkningen og samfunnet?) ikke en interesseorganisasjon som skal ivareta medlemmenes interesser.
Mona H4-3 skrev:Merk at Hageselskapet er definert som en ideell organisasjon (dvs. som skal spre hagesaken i befolkningen og samfunnet?) ikke en interesseorganisasjon som skal ivareta medlemmenes interesser.
Slik sett er det ganske enestående med 26 000 misjonærer.
Jeg er også medlem i Norges automobilforbund, uten at jeg er spesielt bilinteressert.
Bladet Motor gir jeg som regel videre uåpnet, til noen som er mer interessert.
Medlemsskapet koster dobbelt så mye som i Hageselskapet.
NAF har 500 000 medlemmer.
(Enda har ikke bilkjøring som vi kjenner det, framtidens rett, i motsetning til hagestell og dyrking av jord.)
Hagestell og dyrking av jorden er helsefremmende aktivitet for både kropp og sjel. Medlemsskap i Hageselskapet, for et år, dvs 12 måneder, koster ikke mer en et abonnement i et helsestudio koster i løpet av en måned eller to.
- Hvis Hageselskapet derimot hadde inngått en avtale med en landsdekkende helsestudiokjede, om en viss prosent i avslag på månedsavgiften for Hageselskapets medlemmer, kunne det ha fått flere til å melde seg inn. (Både i Hageselskapet og i Helsestudioet.)
Sigrid skrev:Jeg er veldig spent på hva den nye nettløsningen for Hageselskapet blir og om den blir god nok til å trekke nye medlemmer.
Sigrid skrev:Kanskje ikke avtale med helsestudio er tingen, men hva med en svtale med en større eiendomsmegler? Eller annonser på eiendomssidene på Finn.no? " Meld deg inn i Hageselskapet, så får du hjelp til å unngå de verste nybegynnertabbene i hagen."
toveve skrev: Sporet jeg helt av nå tro?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester