Hva er riktig tittel på en tråd.

Emner om alt som har med saker og ting som en har i hagen å gjøre, men som ikke hører hjemme under noen andre fora i denne kategorien.
Ann

Post by Ann »

Så flott at vi har fått en saklig og ordentlig debatt - i egen tråd - så mange kaster seg på bølgen: Gode titler er godt både for den som spør og den som leser :)

-----------------------------
Ann, Bergen
Mine hagelenketips
Hagedagboka mi
<b>-----------------------------</b>
Ann, Bergen
Mine hagelenketips
Hagedagboka mi
Brit

Post by Brit »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Kopi av melding:<hr height="1" noshade id="quote">Opprinnelig postet av fragro
<br />Eg synes den er kjekk og inkluderande og vonar at alle nye som er innom skriv i veg om hage og planter og ikkje er det minste redde for å delta.;)

Fred-Arild Sone 1/2<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ja , Fred-Arild , dette er det viktigste !

Derfor synes jeg ikke det er kjekt med â€
Enna
Herdighetssone: H2

Post by Enna »

Jeg er så enkel i hodet at jeg faktisk synes at mye av "tullet";)
du skriver er både sjarmerende, morsomt og myker opp litt,Bjørg:)
Kanskje fordi jeg selv har en litt frodig fantasi;)Du sitter jo i tillegg på masse kunnskap:D
Mvh.Enna
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Kopi av melding:<hr height="1" noshade id="quote">Opprinnelig postet av Bjørg
<br />
Nå har jeg sitte og lest. Begynner å forstå at det er ikke mye data jeg kan.
Ber om forlatelse om jeg har skrevet masse tull i måneder og år og lover å sjerpe meg.
Men det er ikke lett noen ganger skriver jeg som jeg tenker.
Jeg er nemlig litt letttenkt. :mrgreen::mrgreen:
Så takk til dere som kom med opplysningene.

Bjørg
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Herba
Mvh.Anne
Bjørg

Post by Bjørg »

"Det er modiger å vise følelser og si hva vi egentlig mener en å hoppe i fallsjerm!!"
Ja så er vi mange som som har vist motet og sagt hva vi mener og hvordan vi føler det.
Men at vi nærmest skal innføre "diktatoriske"tilstander i skrivinga,DET er jeg ikke for.
La oss ha det litt moro også. Å jobbe med hage er en hobby går jeg ut fra for de fleste av oss.
Der følger mye morro med en sånn hobby,få det ut fortell.
Ikke kritiser men premier vedkommende som skriver,det gjør godt,det vet vi nok alle.
Så HURRA for Hagepraten og lykke til for alle her fremover!!
Skulle foresten ønske at vi hadde noen av være nye landsmenn her inne. Men til dags dato har jeg ikke "oppdaget" en. Eller????

Bjørg
Inghild
Herdighetssone: H4

Post by Inghild »

Vi har jo en islending blant oss da...... :D
Hilsen fra Inghild
Post Reply