Hageglede - medlemstilbod på 360 blomsterløk

Emner om alt som har med saker og ting som en har i hagen å gjøre, men som ikke hører hjemme under noen andre fora i denne kategorien.
Post Reply
Rosa Leander

Hageglede - medlemstilbod på 360 blomsterløk

Post by Rosa Leander »

Heisann, er det nokon som har nytta seg av medlemstilbodet frå Hageglede vi nyleg fekk?

Eg bestilte løkpakken. Den inneheld 2 x 100 allium (90 cm) og 2 x 80 blomsterløk i blanding. Blandingspakkane inneheld løk til blomster som blir mellom 10 - 90 cm høge, men kva er kva? Har aldri opplevd at ulike sortar er blanda i same pakken. At ulike fargar av same sort er blanda i ein pakke er vanleg, men då er det opplyst på førehand. Tilbodet var ikkje så godt som eg håpa på. Det vert nok min "gamle" leverandør som får neste bestilling, eller overreagerer eg?
Rosa Leander
Solveig

Re: Hageglede - medlemstilbod på 360 blomsterløk

Post by Solveig »

Jeg har ikke benyttet meg av dette tilbudet, men blandingspakker er det verste jeg vet, enten det gjelder tulipaner, liljer eller hva det enn er. Jeg vil selv velge hva jeg skal ha og hvor jeg skal ha det. Synes det blir mer og mer blandingspakker hos Plantasjen også, og det ergrer meg litt. Kjøpte en pakke med Lilium Landini og Centerfold, og der greide jeg heldigvis å finne ut hva som var hva. Det var litt fargeforskjell på løkene.
orm
Herdighetssone: H4

Post by orm »

Så tilbudet. Det var en del jeg hadde fra før - og påske/pinseliljer vil ikke her, så jeg avsto. Gemalen var og kjøpte tulipanløker muligens på Plantasjen, men de var i jorda mens jeg tok inn planter i drivhuset så jeg fikk ikke sett. Tipper det blir som blandet blomsterfrø om noe kommer opp, men er uansett glad for hjelp. Er et vinterutsatt bed som jeg håper det snart blir bare hardføre stauder i. Foreløpig bare en kant med puter og resten sentblomstrende.
Rosa Leander

Post by Rosa Leander »

Blomsterløkane har overlevd vinteren og tuer av krokus, perleblomst med mange fleire sprett opp av plen og bed så det er ei fryd. Dei 200 allium kom opp av jorda allereie i januar, men har heldigvis stått i ventemodus sidan då. Dei har fått plass i georginebedet, i håp om at dei skal blomstre før georginene overtek seinare på sommaren. Når haglbygene etterkvart vert avløyste av varmande solstrålar, vert det ein fargerik vår.
Rosa Leander
Post Reply