Glede ved fuglene i hagen!

Emner om alt som har med saker og ting som en har i hagen å gjøre, men som ikke hører hjemme under noen andre fora i denne kategorien.
Inger E

Re: Glede ved fuglene i hagen!

Post by Inger E »

Eg hadde og ein hagesanger her ein dag. Han forsynte seg med bladlus til frukost! Eg har nokre nellikroser som eg ikkje er så nøye med. Dei overlever det meste, så eg oversåg all lusa der. Det gjorde ikkje fuglen! Trur han åt alt! Har ikkje sett noko i det siste.
aberf
Herdighetssone: H4

Post by aberf »

Så bra :)
Aud Berit

Den som kneler der fioler gror, vil oppdage mange hemmeligheter.
- ukjent -
Martin

Post by Martin »

Blåmeisen er i full gang med å mate ungene.
Dette er andre gangs ruging i denne kassen for i år.
Jeg vet ikke om det er samme fuglen, eller en etternøler som er seint ute.

Jeg prøvde å fange den (på bilde) på vei ut, men den er så kjapp.
Det er vindstille og regntungt, og knotten jaget meg inn igjen. :)
Blåmeis mater ungene. 5. august 2014
Blåmeis mater ungene. 5. august 2014
Min blogg: Hagen ved havet
Mitt album på Hagepraten: Fotogalleri
Inger E

Post by Inger E »

Her er gråsporven komen att :D . Det har vore langt mellom dei i dei siste åra, men no er dei i fleirtal. Det ser mest ut til at kjøtmeis og blåmeis held seg i bakgrunnen. Men når flaggspetten kjem, ventar dei små ved sida av.
Her om dagen hadde eg besøk av ein eg ikkje har sett før. Han var stor som ei lita trast, litt smalare, trur eg. Han gøymde seg mellom greinene i ein busk, så eg såg ikkje så nøye. Avstanden var og litt for lang. Kikkerten gløymde eg. Det eg festa meg ved, var stjerten og nebbet. Det var lysare enn fjæra, og stjerten var rett bak, og fjørene hadde kvit tupp. Det var fyrst og fremst den kvite stripa bak eg merka meg. Eg har eit par fuglebøker, men finn den ikkje der. Det var den kvite stripa bak som gjorde at eg såg den.
aberf

Post by aberf »

Kan det ha vært en sidensvans, Inger? Den opptrer jo helst i store flokker, men av og til kan man se enkeltindivider i
hagen.
Aud Berit

- ukjent -
Inger E

Post by Inger E »

Nei, då ville eg vel sett fleire fargar. Denne hadde langsgåande striper på vingene, mørkt og kvitt. Men torer ikkje sei om det var svart eller mørk grå. Sidensvansen er no lett å kjenne på hovudet, og så fargane. Dei plar vere her årleg. Lurer på om det ikkje flaug ein flokk forbi her i dag.
Apal

Post by Apal »

Da foreslår jeg kjernebiter.
Inger E

Post by Inger E »

Ja, apal, det kan vere kjernebiter. Eg trudde ikkje nebbet var så kraftig, men det var noko der som gjorde at eg fans om det. Og lyset dei site dagane saman med litt avstand, kan nok ha gjort at eg ikkje såg det godt nok. Takk for hjelpa. No får eg sjå om eg finn denne i bøkene mine.s

Ja, den var der! Den hadde berre meir fargar enn eg kunne sjå. For meg var den gråbrun, men med tydelege striper på vengene. Og så var det dette merkelege 'fjeset' då eg såg han midt i mot. Prøvde fokusere på nebbet, men tykte det kunne ikkje vere så pass kraftig som det er. Godt å vite at her får ein svar på det meste :)
aberf

Post by aberf »

Jeg hadde ikke helt tenkt meg å ha 20 byduer i kosten i vinter..... Men så mange er det her nå, 4 i forfjor, 8 i fjor og minst 20 i år. Noen av dem prøver å sette seg på foringsautomaten for solsikkefrø, og da bikker denne over og frøene detter på bakken til alle duenes fornøyelse. Småfuglene er ikke redd duene, men i frykt for å bli trampet ned, holder de seg på behørig avstand til dueflokken letter. Da er det ikke så mye mat igjen til f.eks gråspurven som helst forsyner seg fra bakken. Til og med skjærene holder seg unna til duene flyr vekk.
Duene er pene og fredelige fugler, men i så stort antall begynner de å bli et lite problem. Noen som har opplevd noe lignende og gjort seg noen tanker og erfaringer?
Aud Berit

- ukjent -
Inger E

Post by Inger E »

Har nok ikkje hatt så mange, men dei var pågåande sist vår. Eg hadde eit par barnebarn til hjelp, iog så var vi uheldige og gjekk inn for å ete vaflar og gløymde boddøra open. Då vi kom ut att, var det hol på ein sekk med fuglemat inne i boden. Eldstemann, som kom fyrst ned, sa at det flaug to store duer ut då han kom ned. Eit par år før opplevde eg at ein dueunge hadde forvirra seg ned på terrassen. Han var ganske stor, så eg vart forundra då han ikkje ville fly unna. Eg ville ikkje ha alt det han kunne kome til å leggje frå seg på golvet, så eg jaga han ned trappa. Han flaksa seg no ned, og så opp på ei delvis nedbrota furugrein. Der sat han og vart mata av mora eit par dagar.
brynhildur

Post by brynhildur »

Martin wrote:En, for meg, ukjent gjest har besøkt hagen i det siste.
I går fikk jeg tatt noen bilder gjennom kjøkkenvinduet, og det ble sammenligninger i fugleboka.
Nøtteskrika (tror jeg) hakket ivrig på et nedfallseple. Så var den var borte igjen. Veldig trivelig. :D
Nøtteskrike.jpg
Nøtteskrika.jpg
http://www.fuglevennen.no
I dag er det siste dag for fugletellingen i år. Jeg så etter om det var noe om den på "praten" og fant en del fra tidligere og der i blant disse fine bildene. Har ikke sett nøtteskrike så langt i år men flere andre fugler. Flotte bilder Martin (som alltid :) )
Hilsen
Brynhildur
Martin

Post by Martin »

Jeg vet ikke stort om fugler, og tror denne lille krabaten er helt vanlig.
Den klatret rett oppover og nedover trestammene, og hakker nesten som en hakkespett.
Fremmed fugl.jpg
Fremmed fugl.
blys

Post by blys »

Flott bilde.
Dette er en spettmeis!!
Martin

Post by Martin »

Takk Blys.
Antagelig har den hatt reir i nærområdet, og det er en trivelig nabo. :)
Inger E

Post by Inger E »

På foringsautomaten er spettmeisa eit øydeland! Ho hiver solsikkefrøa ut i mengder før ho finn eitt ho vil ete. Men det er moro å sjå på.
Post Reply