Planteklubben for stauder?

Forum for alle medlemmer av planteklubbene.
Budeia
Herdighetssone: H4

Post by Budeia »

Jeg har meldt meg inn i planteklubben for stauder (i tillegg til noen av de andre;)) men ikke hørt noe fra denne ennå.

Noen som vet når det skjer noe?

Flere som er utålmodige:oops:

Gleder meg til frøa fra grønnsaksklubben kommmer:D
Lissa

Post by Lissa »

jeg meldte meg inn i fjor og har heller ikke hørt noe etter at jeg fikk en mail som bekreftet at jeg var med... det var i fjor sommer
jeg meldte meg på stauder og roser i alle fall, mulig det var flere også, men har aldså ikke hørt et pip....:evil:

stadig mindre gress - økende antall blomster...
Budeia

Post by Budeia »

Jeg meldte meg inn i alle bortsett fra roser. Har fått mail og har bestilt planter fra de andre klubbene. Fikk forresten en mail fra ei dame i hageselskapet om at jeg er registrert i staudeklubben (og de andre)Det er det eneste jeg har hørt fra staudeklubben.

Håper det skjer noe i staudeklubben også snart:)
Lissa

Post by Lissa »

hm... merkelig at jeg ikke har hørt noe da.. er litt skuffet faktisk...

Sigrid
Herdighetssone: H3

Post by Sigrid »

Jeg meldte meg også, men har ikke fått noe svar..

Sigrid Havesyk
Oslo H4/5, Hadeland H3/4
Sigrid Havesyk
Hadeland H3/4 for trær, C/D for stauder
Budeia

Post by Budeia »

Jeg har fått en mail ang staudeklubben fra Åsmund Asdal i Bioforsk den 25.april.

Så hvis du ikke har hørt noe ennå ville jeg tatt kontakt igjen. Kanskje du har falt ut av lista..
Stephen

Post by Stephen »

Sigrid: Jeg har nettopp sjekket medlemsliste for staudeklubben og jeg kan bekrefte at det er en Sigrid L. listet, men epost adressen din mangler. Hvis du sende meg en pm med din email-adresse så skal jeg sørge for at de rette vedkommende får beskjed.

Kari Trætteberg har nå tatt over som koordinator for Staudegruppen (vi fkk beskjed om dette igår).

Mvh. Stephen

Stephen, H4-5 Malvik, ST
Mvh. Stephen
Malvik, ST H4-5
Berit

Post by Berit »

Jeg hadde glemt å oppdatere mailadressa mi, men fikk brevet i posten. Oppdaterte med en gang, så jeg regner med det er greit nå. Hvilket forresten minner meg på at det fulgte staudeliste med brevet, og jeg har ikke sendt inn ønskeliste for stauder enda :oops:!
Nybegynner

Post by Nybegynner »

Noen som vet hva som skjer med klubben? Hva og omtrent når skjer neste steg? Vi gleder oss jo
Hermana

Post by Hermana »

hei budeia. hva er dette for en staudeklubb? noen plass jeg kan lese om den?

Hermana
Hermana
Inghild

Post by Inghild »

Hilsen fra Inghild
sita

Re: Planteklubben for stauder?

Post by sita »

hei inghild
Den linken virket ikke :shock: kunne tenke meg å melde meg inn, hvor gjør jeg dette?? :roll:
Rita
Dag

Post by Dag »

Når det gjelder roseklubben, forholder det seg slik at det ikke er formert opp noen planter til utdeling til medlemmene. Dessverre har jeg ikke styring på det og har heller ikke hørt et pip fra de som steller med innsamlingen av de gamle rosene. Ad omveier har jeg hørt at det er samlet inn mange titalls sorter roser som er plantet og som skal registreres. Men som koordinator er jeg ikke blitt informert om utviklingen.

Vil bare minne om at medlemmer og andre fortsatt bør "gå på jakt" etter roser som kan være minst 50 år gamle og som man ikke vet navnet på.

Når jeg får opplysninger om Genressursutvalgets videre arbeid med roseinnsamlingen, vil jeg formidle det til medlemmene i klubben :)

Forøvrig er alle velkomne til å stille meg spørsmål om roser når som helst (evt. at jeg formidler spm. videre)
Dag
Racemosa

Post by Racemosa »

Jeg lurer også på dette med staudeklubben... Finner ingen informasjon om dette. Er det slik at det er en klubb for hele landet, eller er det en i hvert fylke? Noen som itilfelle vet om det er en fungerende staudeklubb i Telemark? Og ligger disse klubbene under hageselskapet? :oops:
Hagebloggen min!
Småbarnsmamma med mange drømmer og lite tid!
Dag

Post by Dag »

Hageselskapet har opplysninger om klubbene:

http://www.hageselskapet.no/portal/page ... ema=PORTAL

Dag
Post Reply