Fikk et tilbud om stauder.

Forum for alle medlemmer av planteklubbene.
Post Reply
Bjørg

Fikk et tilbud om stauder.

Post by Bjørg »

Lå en mail og ventet i dag. En mail som sa at jeg kom i betraktning når stauder skulle deles ut. Å så glad jeg ble. Så gøy. :mrgreen:
Kunne også si om jeg ønsket meg en Dahlia knoll. Og det gjorde jeg jo.
Ja for jeg har sendt en ønskeliste tilbake. Og jeg blir ikke skuffa om jeg ikke får denne gangen. Sikkert mange- mange som har stått mye lenger en meg på liste. Og da blir det kanskje meg neste gang. :D :D

Budeia . Takk for at du meldte meg inn.

Bjørg
Racemosa

Re: Fikk et tilbud om stauder.

Post by Racemosa »

Ja, det var en hyggelig mail jeg leste fra planteklubben-stauder i seine nattetimer! Og jeg synes det var et bra utvalg - selvom stedsbegrensningene jo ligger der. Det er kjekt å kunne være vertsfamilie for vakre planter! I og med det ikke var så mange av hver sort, men ganske mange "medlemmer" i klubben er det jo som Bjørg sier -ikke sikkert alle får, men dette er jo ikke planter som jeg har "regnet med" og da er det bare en bonus om noe dukker opp! Kjempekjekt å få tilbudet uansett! :D
Hagebloggen min!
Småbarnsmamma med mange drømmer og lite tid!
Budeia
Herdighetssone: H4

Re: Fikk et tilbud om stauder.

Post by Budeia »

Ja, nå er vi iallefall igang :lol: Uansett om vi får planter nå i vår eller ikke. Og etterhvert blir det flere planter slik at alle kan få :wink: Morro å være med, og morro å være i gang :D
Post Reply