Dele/flytte snøklokker og allium om hausten?

Spørsmål angående roser, stauder, løk- og knollvekster, sommerblomster, fjellhage, klatreplanter og andre planter som pryder hagen.
Post Reply
Rosa Leander

Dele/flytte snøklokker og allium om hausten?

Post by Rosa Leander »

Det er tid for legging av blomsterløk. Kvar vår når snøklokkene er avblomstra, tenker eg at dei tette tuvene må delast og omplantast. Det vart gløymt i år også. Så har eg ei "elv" av allium midt i eit staudebed, men bedet treng ei skikkeleg oppgradering og allium'en bør flyttast.
Nokon som har gjort dette om hausten? Vanlegvis tek eg opp løkane etter blomstring og legg dei på ein tørr plass under ei buske el.l., for så å plante dei igjen til hausten. "Glemselens slør" har endå ein gong lurt meg, så nokon som har erfaring med å gjere heile operasjonen om hausten eller bør eg vente til våren med deling/flytting?
Rosa Leander
Nienna
Herdighetssone: H2

Re: Dele/flytte snøklokker og allium om hausten?

Post by Nienna »

Jeg har massevis av snøklokker og alle mulige andre løkvekster i hagen. Jeg flytter på dem akkurat når det passer best for meg. Det eneste jeg prøver å unngå er å flytte dem midt i blomstringen. Men når det er sagt, så prøver jeg å få flyttingen til om høsten. Det er best :)
Post Reply