2016

Her kan alt annet som ikke har med hage eller er hagerelatert diskuteres.
Post Reply
Dag
Herdighetssone: H4

2016

Post by Dag »

GODT NYTT ÅR ! til alle hagevenner. Selv har jeg startet det nye året med en herlig løpetur
på et tynt lag av kram snø.
Har du selv startet året på en god måte, vil jeg få lov å ønske at det varer året ut !
hilsen Dag
Morild
Herdighetssone: H7

Re: 2016

Post by Morild »

Godt Nytt År til alle!

2015 har vært et innholdsrikt år, med mye nytt i hagen.
Jeg har ikke vært mye på forumet i høst, har hatt det utrolig hektisk.
Skal være mer aktiv på forumet i det nye året.

Her kan man ennå høste gulrøtter i hagen! 2 cm tele!
Siri K

Post by Siri K »

Godt nytt år! :)

Året har startet med tråling av frøkataloger, og vi får håpe at ikke alle forelskelsene blir noe av - da kan jeg få problemer etterhvert... Men om jeg satser på frø av notorisk vanskelige sorter, som ikke spirer, går det kanskje greit. :|
H2/H3 i hyttehagen
Inger E

Post by Inger E »

Godt nytt år!
Det vart nok ingen tur ut i dag. Mørkt og fuktig med snø som smelta, er ikkje føre for mine kne. Då er det betre inne. Har no brukt sykkelen min ei stund, men det vert nok meir mat enn kva bra er! Skal ha familen her i morgon, så det vert nok ikkje start på slankekuren nett enno :wink: .
Det står mykje og ventar på meg i kjellaren, så eg får gå dit i staden for til kakeboksane :) . Eg sette ein del stiklingar i haust, og dei treng visst eigne potter. For å vere sikker, sette eg fleire i ei potte, og alt kjem seg, trur eg. Dei har hatt det kjøleg heile tida.
Lille_blomst
Herdighetssone: H2

Post by Lille_blomst »

Godt nytt år!

Siden jeg ikke har nyttårsforsett, har jeg ikke tenkt på det med et nytt og bedre liv. :wink:
Jeg har likevel gått en lang tur i dag, men det er på grunn av fint vær, og fordi det er så koselig å se hvor fint folk pynter hus og hager til jul.
salvia

Post by salvia »

Godt nytt år, alle sammen!
Inger E

Post by Inger E »

Hurra! I dag fekk eg sjå solnedgangen, og tenk, ho skin 25 min. lenger enn ved solsnu! Eg bur nemleg slik til at at ho har nedoverbakke ei stund framover.
Post Reply