Katters forkjærlighet for nye sovesteder
Katters forkjærlighet for nye sovesteder
Merkelig hvordan katter stadig klarer å finne et nytt sted å sove. Her har hun aldri ligget før.
Re: Katters forkjærlighet for nye sovesteder
Er det varmt i Asker også, sånn at pusen prøver å finne litt kjøling i porselenet?
Her på hytta har jeg påtruffet en fremmed pus to ganger i dag. Mistenker at det finnes jordrotter som trekker, så jeg er litt interessert i at katten skal legge turen innom tomta fast. Er det feil av meg å legge ut en liten fiskebit på et fat, sånn for at det skal bli litt mer interessant for den å komme hit hver dag?
Her på hytta har jeg påtruffet en fremmed pus to ganger i dag. Mistenker at det finnes jordrotter som trekker, så jeg er litt interessert i at katten skal legge turen innom tomta fast. Er det feil av meg å legge ut en liten fiskebit på et fat, sånn for at det skal bli litt mer interessant for den å komme hit hver dag?
H2/H3 i hyttehagen
Jo, det var riktig varmt den dagen så den teorien passer bra. Og nei, aldri feil å gi en katt en fiskebit!
Ja, det er feil å legge ut mat. Katter blir fort værende der hvor de får mat, og da blir katten ditt ansvar. Sannsynligvis har den hytteområdet ditt som sitt territorium, og da vil den uansett besøke det jevnlig og fange det den måtte få tak i av mus, rotter og fugler. Det er altså unødvendig å gjøre området mer attraktivtSiri K wrote:Er det varmt i Asker også, sånn at pusen prøver å finne litt kjøling i porselenet?

Det var forresten en skjønn pus som hadde funnet seg en perfekt seng til en deilig middagslur 

Mm, veldig glad i den katten! Mener du at en fiskebit eller to binder en katt til et hus?
Kanskje ikke en bit eller tosalvia wrote:Mm, veldig glad i den katten! Mener du at en fiskebit eller to binder en katt til et hus?

Din katt er heldig som er elsket og får lov til å sove i porselensvasken