Kvadratet ca på midten, er bortimot sennepsgult. Ser at Lille_blomst sin og min har litt ulike farger i glasset, men ellers temmelig like.
Visste ikke at disse var ettertraktet. Må nok ta ekstra godt vare på den da, skjønner jeg

var det en nabofamilie som brukte furu, mens "alle andre" hadde grantre til jul (også vi). De furuene var temmelig glisne, ja, og jeg syntes det var litt merkelig at familien ikke brukte gran. Treet til Martin er eksepsjonelt velskapt, vil jeg si.Inger E wrote:Juletreet var fint, Martin. Sjelden å finne så tett furu, i alle fall om ein skal kjøpe det. Då eg var liten,
1 Kanskje de ikke likte dryssing.Siri K wrote:
1 Jeg syntes det var litt merkelig at familien ikke brukte gran.
2 Treet til Martin er eksepsjonelt velskapt, vil jeg si.
Furutrærne til nevnte familie var altså av det veldig glisne slaget, nærmest bare greiner med noen furutuster i endene. Men med pynt, så var det likevel ganske så koselig. Det hjalp jo også på den generelle julestemningen at familiemedlemmene var veldig hyggelige mennesker.Inger E wrote:Far bora ofte hol og sette inn greiner der treet var for skeivt eller nake. No greier eg meg med nokre greiner av eitt eller anna. Trur det vert vrihassel i år!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest