Været 2018

Her kan alt annet som ikke har med hage eller er hagerelatert diskuteres.
Post Reply
Inger E

Været 2018

Post by Inger E »

Per varmestol i dag, og då kom sola innom etter gamalt. Det er lenge mellom kvar gong, og i morgon er det visst attende til det 'vanlege'. Frå i dag skal snøen smelte frå begge sider, og det trur eg på! Eg måka ein god del av terrassen i dag, og det var byrja å bli opningar ved golvet. Og sola sette merke etter seg i snøen. Eg hadde berre innegensar på i solsteiken. Jobba meg god og varm. Det var så nydeleg, og sola skein til 17.10 i dag. Her var eit par minus. Måtte vi berre få mange slike dagar!
orm
Herdighetssone: H4

Re: Været 2018

Post by orm »

Har vært fint vær med sol, men ganske kaldt til her å være. Var visst kulderekord her i går med - ca.18.
island monkey

Post by island monkey »

Jeg skal prøve få innlagd et bilde, men det viser seg ikke lett lenger.
Det så ut som om våren ville komme snart for en par uker siden, men enda det ikke er kaldere enn noen minusgrader, så fikk vi en usedvanlig ladning snø:
Attachments
snø.jpeg
Inger E

Post by Inger E »

Oi, dette såg nesten ut som her. Vi har nok litt meir her, men likevel
I dag var det oppe i minus ein, og det smelta i vegen der det var skrapa for nokre dagar sidan. Det var heilt turr asfalt der sola tek mest. Fyrste vårteiknet her, faktisk. Det var så godt å sjå, sjølv om det er meldt snø att i morgon.
orm
Herdighetssone: H4

Post by orm »

Barn i området synes vel det er stas med snøen, island monkey. Det er vel rundt halvmeteren her, men det har nok sunket noe sammen for det er kommet ned mer. Vil ikke ha mer snø nå, men det snør stadig - om enn ikke så mye som tidligere. Her blir det for tungt for mange tak derfor må de måkes. Hytta vår i marka + uthuset er måket en gang av avkommet. Det er kommet ganske mye etter måkingen så jeg er litt bekymret for uthustaket. Det er ikke bilvei fram dit så det er ganske tungvint.
Inger E

Post by Inger E »

Snø att i dag. Hadde håpa på mildver og litt regn, eg, men i staden gjekk temperaturen ned etter at det tok til å snø. Eg har ikkje plass til meir snø. Det spørs om naboen har teke det før eg kjem heim frå Røde Kors i morgon. Han har fresar, og går over hjå alle dei næraste naboane for moro skuld, seier han.
Lille_blomst
Herdighetssone: H2

Post by Lille_blomst »

*
Denne uken kom sommeren her på kyst-vestlandet. Det var virkelig et merkbart temperaturskifte. Gradestokken har vært oppe i 20 grader i skyggen. Altandører i hver ende av huset har stått åpne, så det ble bokstavelig talt villa-gjennomtrekk. Den store parasollen har kommet fram. Og man er klar for uteliv! :D

*
Lille_blomst
Herdighetssone: H2

Post by Lille_blomst »

*
Fortsatt VARMT !
Er sjeleglad for at her som regel er litt bevegelse i luften (bare bittelitt bevegelse i grenene på blodbøken som er innenfor synsfeltet nå).

Morgenrutine:
Hvis man skal være hjemme, åpne vinduer og altandører på vidt gap.
Hvis man skal dra avsted, åpne viduer til luftestilling der det er trygt.

På den ene siden er det deilig med slikt vær, særlig det å sitte ute utover kveldene. På den andre siden liker jeg alrså variasjon i været, og nå begynner det å bli lenge siden regn... :wink:

*
Inger E

Post by Inger E »

Kan vel sei det som det er: Eg er ikkje skapt for slik varme. det spelar inga rolle kor i verda det er. Kjem det særleg over 25, er det ikkje greit over tid. Her let eg att alle glas der sola står på, og om ettermiddagen går varmepumpa på kjøling, koste kva det koste vil. Eg må nok ta meg i nakken og stå opp og gå ut om morgonen. Men som typisk B-menneske er det ikkje lett. Merkeleg at senga er så mykje betre om morgonen enn om kvelden.
Post Reply