Etterlysning av Island Monkey
Etterlysning av Island Monkey
Hun har jo hatt vanskeligheter med å komme inn her. Og har tydeligvis skiftet epostadresse også, fikk mail i retur. Så den gamle funker i hvert fall ikke. Noen som har den nye?
Re: Etterlysning av Island Monkey
Jeg vet ikke om den er ny, men jeg vet hun har brukt gmail.
Ja, jeg vet. Har korrespondert med henne på gmailadressen. men nå, etter en tids opphold får jeg mail i retur. Og her har hun ikke skrevet på en stund ser jeg.
-
Stopp etterlysningen! IM er i liv og har det bra, etter en periode av skrekk og mediske problemer i familien, som falt sammen med det særlig forskrekkelige coronaviruset og måten det ble hantert i England. Men plants wait for no man (or woman), og så er HP noe veldig hyggelig. Dessuten er det vel altfor lenge siden at jeg skrev et ord av utlendingsnorsk..! 

Så godt å høre at det er liv i deg
Du får legge inn noen nye poster etter hvert.

Flott IM.
Det er ikke så mye som skjer på HP lenger, og dette var en gladnyhet.
Det er ikke så mye som skjer på HP lenger, og dette var en gladnyhet.

Godt å høre fra deg I.M. Har hørt om koronahåndteringen borte hos dere da et barnebarn studerer i Aberdeen og resten av hennes familie har hatt et halvt års opphold i Glasgow. Studenten var nok ekstra glad for å kunne reise til foreldre og bror i G. da alt ble stengt.
-
Forsinket gratulerer med dagen Siri!
Da vet vi det, det er jo nok den enkleste datoen til å huske..
"Koronahandtering" er altfor mye ros i GB kontekst Orm, uheldigvis. Håper familien har det bra. Det var på en rar måte nok litt interessant til å oppleve..
Da vet vi det, det er jo nok den enkleste datoen til å huske..
"Koronahandtering" er altfor mye ros i GB kontekst Orm, uheldigvis. Håper familien har det bra. Det var på en rar måte nok litt interessant til å oppleve..