Graskarkjerner kjøpe eller produsere sjølv?

Diskusjon rundt grønnsaker, krydder, bær og frukt i hagen.
Post Reply
Kjellaug

Graskarkjerner kjøpe eller produsere sjølv?

Post by Kjellaug »

Hei
Eg har lura på korleis ein produserer slike fantastisk gode grønne graskarkjerner som ein får kjøpt på butikken. Trur eg har finne det ut no og vil gjerne deile dette med alle interesserte sjølvbergarar.

Nakenfrøgraskaret Olga produserer grønne kjerner. i år sådde eg tideleg og klarte å berge eit gresskar som eg måtte binde opp i drivhuset føre g flytta planta ut da det var varmt nok. Graskaret vart nok kanskje modent ute da det skifta farge og vart gulgrønn stripete i stadan for kvitt og grønn stripete. Eg tok det inn og tok ut kjernene. No har dei ligge til tørk på kjøkkenbenken 2 -3 dagar og smakar super godt. Veit ikkje om dei skal tørkast i steikeovnen eller om dette er tilstrekkeleg tørk...

Er det nokon som har prøva dette og kjenner til korleis graskarfrøprodusentane handsamar kjernene før dei vert emballere og sendt ut på den opne marknad?å
Mvh.
Kjellaug
Som er super nøgd over å tru at ho endeleg har funne svaret på noko ho har lura på...
Nienna
Herdighetssone: H2

Re: Graskarkjerner kjøpe eller produsere sjølv?

Post by Nienna »

Kan ikke si det sikkert, men mener at det er nok å skylle og tørke gresskarkjernene før oppbevaring. De kan sikkert ristes og oppbevares også, men holdbarheten blir kortere hvis man bruker fett.

Alle gresskarkjerner er spiselige har jeg nå skjønt :) Nylig ristet jeg kjernene fra et butternut gresskar kjøpt på butikk. Ristet dem på stekepanne i litt olje. Smakte nydelig som dryss på middagen. Gresskardyrkingen min slo helt feil i år. Men de er gode de som selges på coop også :)
Kjellaug

Post by Kjellaug »

Takk for svar.
Har rista graskarkjerner i omnen med salt og olje før. Men dei ein kjøper i små posar er kanskje berre tørka? Lurar og på om graskarkjernene vert meir fyllte og svulmande om ein dyrkar på skrinnare jord slikat graskara ikkkje vert så store. Har fått 19 kg tunge graskar før,men da vart frøa utan fylde... Kanskje det er slik at graskara må stå lengst mogeleg ute med tilførsel av næring . Kanskje dei stoppar å vekse eingong og går over til å skifte farge frå lysegrønn ( ikkje kvit som eg skreiv i førre innlegg) til gul og da er dei kanskje hausteklare. Er det nokon som veit noko om dette?
Mvh.
Kjellaug
blys

Post by blys »

Jeg dyrket gresskaret (nakenfrøpumpe) Olga i fjor. Nydelige frø og noe helt annet enn frø med skall som på et vanlig gresskar.
Jeg tørket de uten å ha de i ovn.
Oppbevaring lenge var ikke aktuelt, de var så gode at de ble spist i rekordfart.
Hvis du baker de i ovn som snacks, vil de «poppe» som popkorn. Jeg liker de best som ferske, men kan ikke gi deg svar på hvordan de er behandlet før de havner i pose i butikken.
Ikke bruk frø til neste år hvis du har dyrket flere sorter squash eller gresskar. De krysspolinerer, så neste år kan gresskarene plutselig ha fått kjerner med skall.
FAAA6A3A-37C8-485A-BEB1-6FA07C5D0136.jpeg
C96E6D9E-73AB-46D1-B8A1-C436AC173CBA.jpeg
blys

Post by blys »

Kjellaug wrote:Kanskje det er slik at graskara må stå lengst mogeleg ute med tilførsel av næring . Kanskje dei stoppar å vekse eingong og går over til å skifte farge frå lysegrønn ( ikkje kvit som eg skreiv i førre innlegg) til gul og da er dei kanskje hausteklare. Er det nokon som veit noko om dette?
Mvh.
Kjellaug
Jeg høstet mine gresskar da frosten kom. Ennå hadde de ikke fått den riktige fargen, så de fikk ettermodne inne før jeg høstet frøene.
Slik så de ut da de ble høstet da frosten kom
Slik så de ut da de ble høstet da frosten kom
På kjøkkenet før de ble skåret i to
På kjøkkenet før de ble skåret i to
Kjellaug

Post by Kjellaug »

Hei.
Tysen takk for alle attendemeldingar.

I fjor let eg nok ikkkje graskara ettermodne så eg var absolutt ikkkje nøgd med frøa. Men no skal dei få stå ute så lenge som råd før frosten kjem. Så skal dei ligge til dei vert gule. Da er kanskje kjernene modne og.

Eg brukar graskarkjener i brød. Dei har eg og raspa gulrot, solsikkekjerner og linfrø i. Fann ei oppskrift som eg har endra på og er nøgd med resultatet. Kan deile om det er nokon som er interesserte. :)

Mvh.
Kjellaug
blys

Post by blys »

Kjellaug wrote:
Eg brukar graskarkjener i brød. Dei har eg og raspa gulrot, solsikkekjerner og linfrø i. Fann ei oppskrift som eg har endra på og er nøgd med resultatet. Kan deile om det er nokon som er interesserte. :)
Vi takker aldri nei til gode oppskrifter om hvordan bruke våre egendyrkede ingredienser.
Post Reply