Vil ha tips og ideer til hva jeg kan gjøre her.

Spørsmål og diskusjon rundt busker, trær, kratt og hekk.
Post Reply
Ulven93

Vil ha tips og ideer til hva jeg kan gjøre her.

Post by Ulven93 »

Klima: Varmt, svært lite snødekke, kyst, mye vind. Rådyr som beiter. Møre og Romsdal

Vil rydde litt opp blant stauder og forenkle. Ønsker derfor tips og erfaringer blant dere som har jobbet mye mer med hage enn det jeg har (er 26 år). Jeg vil beholde hengeselja, som jeg egentlig kunne tenkt meg en rad av her, men jeg tror det blir litt dumt å kjøpe inn 3-4 hengeseljer som bare er en brøkdel av størrelsen som det den vi har er. Legger ved bilder.

Hva ville dere gjort her? Se bilder.

http://www.imgur.com/a/M9nhnKx
aberf
Herdighetssone: H4

Re: Vil ha tips og ideer til hva jeg kan gjøre her.

Post by aberf »

Litt usikker på hva du mener med å rydde litt. Vil du fjerne staudene og bare ha busker?

I mine øyne ser det frodig og fint ut med det du har :)
Aud Berit

Den som kneler der fioler gror, vil oppdage mange hemmeligheter.
- ukjent -
Rosa Leander

Re: Vil ha tips og ideer til hva jeg kan gjøre her.

Post by Rosa Leander »

Ulven93 wrote:Vil rydde litt opp blant stauder og forenkle.
Å rydde og forenkle kan verte pent - og kjedeleg? Du har eit frodig og fint utgangspunkt med eit rektangelforma bed langs steingarden. Bruk det du har, men gjer det fyldigare. Umiddelbart tenker eg at du kan lage eit trekantbed i hjørnet av steingarden.
- plant eit lite -/middels høgt tre ved steingarden mot vegen til venstre, eit stykke frå syrinbusken. Tenk deg ei linje frå dette treet og til hengeselja og du har eit trekanta bed der linja frå det nye treet og til hengeselja utgjer langsida i trekanten (den berømte Hypotenusen).

- plant også eit lite -/middels høgt tre (ca 5-7 m) mellom syrinbusken og hengeselja, litt nærare selja enn syrinen.

Dei to trea vil "løfte" rabatten utan å stenge for lys og utsikt. Lag rom for ein sitteplass, ein solid hagebenk eller bord/stolar. Legg nokre heller i marka så står dei stødigare og lag gjerne ein hellesti inn til sitteplassen. Hvis du likar staudene du har og dei trivst på plassen, kan du grave dei opp, dele og plante utover til større felt av kvar sort. Nytt høvet til å spa bort ugras og fornye jorda. Plante inn nye stauder? Syrinbusken kan du kviste og kanskje lette lit på skjørtet til hengeselja? Dette kan gi deg eit lettstelt og hyggeleg bed som gjer "meir av seg" enn ei enkel rekke med planter. Men for all del: ikkje skjul steingarden, den er vakker og fortener å bli sett, også frå innsida av hagen. Lukke til.
Rosa Leander
Post Reply