Hvordan fant du Hagepraten?

Her kan du presentere deg! Fortell oss hvem du er, hvor i landet du bor, hvordan du fant oss, noen av dine interesser og alt mulig annet rart om deg!
Keyser

Re: Hvordan fant du Hagepraten?

Post by Keyser »

Hei
Jeg fant dere på Google, søkte tips fordi jeg har spavendt et gammelt bed, tatt opp løker og stauder for å få ugressfri jord.
Mathea

Post by Mathea »

Velkommen :)
KAT Norway
Herdighetssone: H3

Post by KAT Norway »

Ja nå har jeg vært her kanskje en måned eller noe slikt, men jeg kan jo skrive hvordan jeg fant denne stedet uansett. Jeg er opptatt av fyrverkeri på fritiden og jeg er medlem av en del fyrverkeriforum. Jeg liker å diskutere fyrverkeri og plutselig så streifet tanken meg at det sikkert fantes en del hageforum også. Jeg er medlem av ett landbruks forum og det er Bedre Gårdsdrift sitt forum.

Siden jeg ved siden av landbruket drev litt i hagen også så tenkte jeg at det kunne være flott å bli medlem av ett slikt forum også så jeg søkte bare på hageforum så kom opp to forum og det var hage gal og dette forumet her. Jeg ble medlem av begge to, men jeg syntes at dette forumet er best ;) :)
magnolia

Post by magnolia »

Fyrverkeri og landbruk, morsom kombinasjon :lol: Finnes det virkelig fyrverkeriforum? :roll:
Mathea

Post by Mathea »

Kjekt du ble medlem :) Er et flott forum og mange behjelpelige personer her inne :) kos deg.

Jeg heller viste ikke det finnes fyrverkeriforum..
KAT Norway
Herdighetssone: H3

Post by KAT Norway »

Ja jeg må jo ha noe å more meg med på vinteren også vettu ;)
Og ja... Det finnes ett fyrverkeriforum og hvis dere ikke tror meg så ta en titt på lenken under ;)

http://www.fyrverkeriforum.com/diskusjon/
Mathea

Post by Mathea »

Jo da,tror deg :) men fyrverkerforum var nytt ;) er så mange forskjellige forum så greier ikke følge med :)

Her ser vi litt av beda nå etter flere dager med regn,så har minka på snøen :) Er mest spent på hvor mye som overlever den harde barfrost-januar.. Men nå kupper jeg tråden din ..
mariahennes
Herdighetssone: H4

Post by mariahennes »

Søkte på anbefalte drueplanter til drivhus og kom over forumet her. Er en del på saltvannsakvariumsforum også da det stadig er noe nytt å lære om de litt sære dyra vi holder i saltvannsbalja her hjemme. Utrolig flott med et hageforum for det er jo greit at vi ikke alle nødvendigvis må gjøre de samme feilene etter tur. Det er mye kompetanse der ute som jeg gleder meg til å nyte godt av. På forhånd takk sier nå jeg.

Marianne i Son.
A weed is a plant that has mastered every survival skill
except for learning how to grow in rows.
Doug Larson
Morild
Herdighetssone: H7

Post by Morild »

Jeg har lenge visst om de forskjellige hageforumene, men har ikke meldt meg inn før nå for en måned siden.

Har drevet med mye forskjellig, og hatt interesse for hage i mange år. Interessen har tatt skikkelig av etter at jeg fikk egen hage for ti år siden.
Husker min første plante, som var en stein fra en appelsin som ble til et appelsintre.

Ellers så har jeg tidligere jobbet innen landbruket, drevet med blant annet saltvannsakvarium for lokale arter, veldig morsomt, men har skrinlagt en del prosjekter for å få mer tid til hage!

Og har i dag et teknisk yrke og jobber med alle slags konstruksjoner og maskiner, er derfor også ekstra interessert i drivhus.
Mathea

Post by Mathea »

Velkommen til oss på Hagepraten :)
Dyreng
Herdighetssone: H2

Post by Dyreng »

Hei:) jeg drev å søkte rundt å nette etter info. Om paprikaplante, siden jeg i år har sådd div. Grønnsaker. Da kom jeg over denne siden, og her var det masse nyttig info:) så i år blir det pallekarmer masse stæs, fått mange nye ideer herfra:)
Princess

Post by Princess »

Var på utkikk etter info om tomatplanter. Så fant jeg denne siden på nettet :wink:
Torill K

Post by Torill K »

Velkommen hit :D .
Mathea

Post by Mathea »

Velkommen :)
Princess

Post by Princess »