Ny og nysjerrig!

Her kan du presentere deg! Fortell oss hvem du er, hvor i landet du bor, hvordan du fant oss, noen av dine interesser og alt mulig annet rart om deg!
Post Reply
lenamor
Herdighetssone: H2

Ny og nysjerrig!

Post by lenamor »

Hei, jeg er 43 år og bor i rekkehus i Sandefjord med mann og barn. Har en liten, upraktisk hage, som jeg ønsker å gjøre fin! Er uerfaren med hagestell, men er veldig interessert og vitebegjærlig! Leser endel i bøker og på nett, men ville gjerne ha et sted å spørre andre, jeg har så mange spørsmål!
Vurderer til og med å utdanne meg til gartner, er det galskap i min alder? Har så lyst til å jobbe med noe som gir meg glede! Håper å treffe mange hyggelige mennesker her!
fiolina
Herdighetssone: H5

Re: Ny og nysjerrig!

Post by fiolina »

Hei og velkommen hit. :)
Inger E

Post by Inger E »

Velkomen hit! Spør vekk, det er nok ein eller annan som kan gje svar.
salvia
Herdighetssone: H4

Post by salvia »

Hvis du lider av håndeksem og/eller kroniske ryggplager, så er vel gartnerutdannelse galskap. Men hvis ikke .. så lykke til!
brynhildur

Post by brynhildur »

lenamor wrote:Hei, jeg er 43 år og bor i rekkehus i Sandefjord med mann og barn. Har en liten, upraktisk hage, som jeg ønsker å gjøre fin! Er uerfaren med hagestell, men er veldig interessert og vitebegjærlig! Leser endel i bøker og på nett, men ville gjerne ha et sted å spørre andre, jeg har så mange spørsmål!
Vurderer til og med å utdanne meg til gartner, er det galskap i min alder? Har så lyst til å jobbe med noe som gir meg glede! Håper å treffe mange hyggelige mennesker her!
Velkommen til hagepraten :)
Det er aldri for sent å utdanne seg til det man syns er spennende :wink:
Lykke til
Hilsen
Brynhildur
KirstenHansen

Post by KirstenHansen »

Det er sikkert litt galskap, men ingen hindring :lol: Jeg var 46 da jeg kjørte opp til lastebil, etterpå ble det buss. Nå er jeg ansatt, fast heltid, som bussjåfør med godt humør 8)
lenamor
Herdighetssone: H2

Post by lenamor »

KirstenHansen wrote:Det er sikkert litt galskap, men ingen hindring :lol: Jeg var 46 da jeg kjørte opp til lastebil, etterpå ble det buss. Nå er jeg ansatt, fast heltid, som bussjåfør med godt humør 8)
Så gøy, det er kjempeviktig å drive med noe man trives med!
Kenneth

Post by Kenneth »

Vet om mange som har etterutdannet seg til gartner i voksen alder, så det går fint :) Trives du å jobbe med planter, jobbe hard og være ute er gartner ingen dum ide. Det er alltid noe nytt å lære i dette yrket. Selv om jeg var ferdig utdannet gartner når jeg var 19, har jeg aldri angret ett sekund :) !
Post Reply