Ny fyr.

Her kan du presentere deg! Fortell oss hvem du er, hvor i landet du bor, hvordan du fant oss, noen av dine interesser og alt mulig annet rart om deg!
Post Reply
ludvik
Herdighetssone: H4

Ny fyr.

Post by ludvik »

Hei, mitt navn er Tom Andre.

Bor i en leilighet i Oslo, en terrasse leilighet med en diger blomsterkasse der jeg har prøvd det meste av stauder og kommet frem til at det er knoller som trives best. Har fått Dahlia dilla, er helt utrolig hvor mye forskjellig det er å velge mellom av Dahlia. Fikk faktisk øynene opp for Dahlia i sommer da jeg bestilte en knoll på salg på nett. Begynte å undersøke litt på nett. Har bestilt nye på denne nettbutikken http://www.national-dahlia-collection.co.uk/en/ Så til sommeren blir det så å si bare Dahlia i kassen min og i en del krukker da jeg tok litt av på nettbutikken.
Er på leting av en Dahlia som heter Dahlia Vancouver, nå er det ikke sesong jeg vet, men om det er noen som har et bra tips til en nettbutikk som kan ha denne så takker og bukker jeg for gode tips. :wink:
fiolina
Herdighetssone: H5

Re: Ny fyr.

Post by fiolina »

Velkommen hit! :) Dahlia har jeg bare såvidt begynt å bli kjent med, men har i høst lagret 9-10 knoller som forhåpentligvis overlever vinteren. Jeg er også facinert av mangfoldet og for ikke å snakke om blomstringsvilligheten, de står jo til frosten tar dem. En her nevnte forresten at dahliaknoller er spiselige, men jeg har aldri forsøkt.
island monkey

Post by island monkey »

Nytter det med den?
ludvik
Herdighetssone: H4

Post by ludvik »

island monkey wrote:Nytter det med den?
Hei og tusen takk for link, men det ser ut som at Woolmans ikke sender utenfor England.
Prøvde å sende dem e - post, men ser ut til at deres e - post funksjon er ute av drift.

Jeg får lete litt mer rundt om kring. :wink:
Post Reply