Moderatorer?

Her kan du presentere deg! Fortell oss hvem du er, hvor i landet du bor, hvordan du fant oss, noen av dine interesser og alt mulig annet rart om deg!
aberf
Herdighetssone: H4

Re: Moderatorer?

Post by aberf »

Jeg har visst lenge at du har vært skuffet, Martin. Jeg er også det.
Men jeg håper du skriver en mail til direktør Tove, Tron Hirsti eller styreleder Lisbeth Gederaas. Siden de ikke er på praten, kjenner de mest sannsynlig ikke til din skuffelse. Men de må få greie på at du er så skuffet og lei at du nå ikke fornyer medlemsskapet, så de har en mulighet til å ta slike signaler på alvor.

Håper forresten at du fortsetter på praten :)
Aud Berit

Den som kneler der fioler gror, vil oppdage mange hemmeligheter.
- ukjent -
Martin

Post by Martin »

Jeg er på Praten jeg. Men akkurat nå er det mye byggeaktivitet i heimen som er førsteprioritert.

Jeg har faktisk snakket med direktør Tove på telefon for lenge siden, og dette skulle hun se på sa hun. Den gangen.

Men får se om jeg sender en mail også.
Min blogg: Hagen ved havet
Mitt album på Hagepraten: Fotogalleri
Siri K

Post by Siri K »

Det er sikkert gode grunner til at det ikke finnes særlig aktiv moderering på Hagepraten. Det som i alle fall jeg hadde satt pris på, var en liten redegjørelse for hvilke planer som (eventuelt) finnes.

Folk flest later til å ha migrert til Facebook, så jeg skjønner godt at Hageselskapet nedprioriterer Hagepraten - om det nå er dette som gjøres. Facebook er for klamt for meg, mens et forum som "Praten" er mer i min smak. Om jeg visste at forumet, med bildegalleri og det hele, vil bli videreført, kunne jeg nok meldt meg inn i Hageselskapet, selv om det kun er dette forumet som interesserer meg, av det som tilbys. Per i dag leser jeg Hagetidend hos mamma, noe som er greit nok for meg.

Som det er nå, svever forumets skjebne litt i det uvisse, føler jeg.
H2/H3 i hyttehagen
Inger E

Post by Inger E »

Er så einig, Siri. Facebook er greit nok for eit enkelt svar, men det er ingen kunnskapsbase, slik som praten er. Greit nok at ein kan søke i Fb og, men med den mengde der er, vert det mykje å fare over. Hageselskapet på Fb er ikkje anna enn reklame. Lite svar å få der, og det er vel heller ingen som spør om noko. Her har ein massevis av kunnskap samla på ikkje for mange emne.
orm

Post by orm »

Skulle gjerne vite hvordan man kan søke på Facebook, for jeg finner ikke noe sted man kan søke. Nå er jeg ikke mye på hagesiden der, men...
Ellers er jeg enig i at 'Det norske hageselskap', som har headingen her, burde gi lyd fra seg når folk har bedt om det.
Noen er vel lønnet for å sitte på kontorene der.
Dag

Post by Dag »

Orm - f.eks. når du er inne på Hageglade på FB, går du bare opp til høyre på bildet - under forsidebildet.
Der står det: "Søk i denne gruppen"
Kjempeenkelt og masse å lære :)
Inger E

Post by Inger E »

Eg har ikkje sett så mykje svar på Hageselskapet sine sider, men er med i nokre andre plantegrupper, og der boblar det over av spørsmål og svar kvar einaste dag. Men å søke i den mengda der er, kan ta alt for mykje tid. Det skal godt gjerast å forme søkeordet slik at du får det beste svaret med det same.
Nienna
Herdighetssone: H2

Post by Nienna »

Det virker som om noen har ryddet opp i de fiktive medlemmene og fått ned antallet til ellevetusen og noe :) Mot ca attentusen da jeg sist så etter for en tid tilbake.
Jeg håper at forumet og all kunnskapen som er samlet her inne overlever :)
Martin

Post by Martin »

Nienna wrote:Det virker som om noen har ryddet opp i de fiktive medlemmene
Det er ryddet bakover til 1. juli ser det ut til. Det er jo en grei start.

Nye medlemmer på Hagepraten.
Min blogg: Hagen ved havet
Mitt album på Hagepraten: Fotogalleri
Post Reply