Hagefestival på Dokka 22. juni 2013

Hvor hagemøter planlegges og tidligere sammenkomster oppsummeres. En fin mulighet til å bli kjent!
KirstenHansen
Herdighetssone: H4

Re: Hagefestival på Dokka 22. juni 2013

Post by KirstenHansen »

Håper dere har hatt en fin kveld, alle sammen.
Her regnet hele togturen bort. Så jeg kom meg ikke til Dokka, denne gang.
toveve

Post by toveve »

KirstenHansen wrote:Håper dere har hatt en fin kveld, alle sammen.
Her regnet hele togturen bort. Så jeg kom meg ikke til Dokka, denne gang.
Nei og nei. Det var ille. Jeg lurte på hvor det var blitt av deg.
Synd du gikk glipp av dagen. Nå har vi hatt en hel fantastisk dag og storkost oss hele gjengen. Vi er slitne, men veldig, veldig fornøyde. Tusen takk til alle som bidro og til alle som tok turen hit. Natta.
Tove
Nordre Land
Konkel
Herdighetssone: H3

Post by Konkel »

Takk til Tove & Co for nok en flott helg på Dokka, håper inderlig at det blir festival også neste år.

Takk også til alle jeg møtte av både 'gamle' og nye hagefolk, selv om vi har hatt kontakt på nettet er det jo bedre å møtes i den virkelige verden.
Helga ble avsluttet med en hagevandring i Etnedalen og en bråtur innom Sigrid på hjemveien..
Der traff jeg på Miamaria og Gunn M. som også hadde tatt turen innom.
Hilsen Tormod
Torill K

Post by Torill K »

Takk for flott hagefestival av Nordre Land hagelag :) . Så fikk jeg hilse på Konkel også :D .
brynhildur

Post by brynhildur »

Torill K wrote:Takk for flott hagefestival av Nordre Land hagelag :) . Så fikk jeg hilse på Konkel også :D .
Er veldig enig med Torill, hagefestivalen var virkelig flott ... ja det var koselig å hilsen på Konkel :D. Fint å få person på navnet :wink:
Hilsen
Brynhildur
Miamaria

Post by Miamaria »

Gratulerer til Nordre Land med nok en super festival. Gleder meg allerede til neste år! :)

En slik festival er gull verdt. Inspirasjon og trivelige folk - masse shopping. Ikke minst, gode ideer til foredragsholdere og tema for eget hagelag. ;)

Hvis de hiver seg rundt med enda en festival, håper jeg hagelagene der nede tar hintet snart, og støtter bedre opp. De kan umulig vite hva de har i nærheten, burde vært enda flere folk der! (Men greit for meg at det ikke ble mer konkurranse om godbitene, forsåvidt.)
Solveig

Post by Solveig »

Eia var vi der ....Skulle gjerne ha vært med, men hadde dessverre ikke anledning. Men jeg fikk en venninne til å kjøpe et par lekre Hosta av Tommy/ Garden Living :mrgreen: .
Miamaria

Post by Miamaria »

De gutta hadde mye fint, ja. :) Kom heim med to planter derifra, jeg som ikke skulle ha noe (denne gangen heller). Dag sine roser, tenk, halv pris på slutten av dagen. FEM roser hadde jeg med på flyet hjem i år. :) (Mot bare fire i fjor...)

For ikke å snakke om alt det andre... Her var det noe for enhver hage. :)

Så, når damene på Dokka har fått summet seg og skjønt at de skal ha festival neste år også, så må dere bare plotte det i kalenderen! Stort hagegøyere blir det ikke!
toveve

Post by toveve »

Miamaria wrote:Så, når damene på Dokka har fått summet seg og skjønt at de skal ha festival neste år også, så må dere bare plotte det i kalenderen! Stort hagegøyere blir det ikke!
Nå har vi summet oss litt og det ser ut som det blir ny Hagefestival i 2014. Datoen vi har satt er 28. og 29.juni 2014 :mrgreen:

Så nå er det bare å planlegge fellesturer hit folkens :) Vi jobber for å lage et så bra program som mulig og arbeidet er så vidt i gang nå.

Ha en fortsatt flott sommer!
Tove
Nordre Land
brynhildur

Post by brynhildur »

toveve wrote:
Miamaria wrote:Så, når damene på Dokka har fått summet seg og skjønt at de skal ha festival neste år også, så må dere bare plotte det i kalenderen! Stort hagegøyere blir det ikke!
Nå har vi summet oss litt og det ser ut som det blir ny Hagefestival i 2014. Datoen vi har satt er 28. og 29.juni 2014 :mrgreen:

Så nå er det bare å planlegge fellesturer hit folkens :) Vi jobber for å lage et så bra program som mulig og arbeidet er så vidt i gang nå.

Ha en fortsatt flott sommer!
:mrgreen:
Hilsen
Brynhildur
Post Reply