Hagedag på Ramme gård i juni 2013.

Hvor hagemøter planlegges og tidligere sammenkomster oppsummeres. En fin mulighet til å bli kjent!
Post Reply
sciadopitys

Hagedag på Ramme gård i juni 2013.

Post by sciadopitys »

Ikke gå glipp av hagedagen (bare én) 1. juni på Ramme Gård, Hvitsten:
http://rammegaard.no/hagedager

En enestående anledning til å sikre seg sjeldne og spennende planter fra Gullmarsfjorden plantskola.
mariahennes
Herdighetssone: H4

Re: Hagedag på Ramme gård i juni 2013.

Post by mariahennes »

Åh, dit skal jeg! Flere som skal?

Marianne.
A weed is a plant that has mastered every survival skill
except for learning how to grow in rows.
Doug Larson
sciadopitys

Post by sciadopitys »

Hvordan var hagedagen på Ramme gård?
Kari Kråkerøy
Herdighetssone: H2

Post by Kari Kråkerøy »

Synes det var færre folk der enn jeg har opplevde tidligere. Kom dit 10.20, og fikk kjøpt den siste som var igjen av den ene jeg hadde på handlelista mi, pluss en orkide som også sto på lista mi. Mere skulle jeg ikke ha denne gang. hadde med meg en venninne som ikke hadde vært der før og tok derfor omvisning i havlystparken. der var nesten ingentin i blomst, men flere nye anlegg enn da jeg var der fo 2 år siden, og enda en elvdal ble gravd ut bak lekehytta i det store treet. Et hotell var og under bygging, og det skulle visst gå en tunell fra dette til den nye dalen som ble gravd ut. Den eneste kjente jeg krysset spor med og pratet med var Dag Lyngar, dessuten så jeg et HagEgalfjes til, som jeg ikke huske navnet på. og hun kjente tydkligvis ikke igjen meg.
corbingravely

Post by corbingravely »

Another one of these events are going to be held by the of the first half of july according to some of my sources. I just wanted to check if they were true. Is it actually going to be that way?
Post Reply