Planteloppemarked i Skedsmo

Hvor hagemøter planlegges og tidligere sammenkomster oppsummeres. En fin mulighet til å bli kjent!
Inger E

Planteloppemarked i Skedsmo

Post by Inger E »

Tida går fort, snart er det tid for planteloppemarked rundt om. Våren er sein i år, så vi i Skedsmo er spente på om vi kan få fylt opp alle kassane med planter slik som før om åra. Dagen er i år den 25.mai. Kven kunne vite at våren skulle bli sein i år? I alle fall er det alt meldt inn i overkant av 200 planter. Det vil nok auke på dag for dag no framover.
Plantelista er å finne på http://www.skedsmohagelag.com.
Inger E

Re: Planteloppemarked i Skedsmo

Post by Inger E »

Så er det berre timar att. Sola skal skine over Skedsmokorset i morgon. Alle er velkomne for å sjå , og handle. Her er ein liten pelargoniastikling, som duftar fint, og som nok vert stor om han får det rette stellet. Denne toler dessutan litt regn i toppen, om enn med måte.
Madam Nonin.jpg
Madam Nonin.jpg (100.85 KiB) Viewed 1070 times
salvia
Herdighetssone: H4

Post by salvia »

Lykke til i dag!

Gid flere hagelag hadde planteloppemarkeder. Jeg skulle gjerne både bidratt og kjøpt. De nærmeste her har det ikke (Asker, Røyken, Lier). Men nå har jeg etter omstendelig leting funnet ut at Drammen har. Bragernes Kolonihager på Strøtvedt, førstkommende mandag kl. 18. Håper mannen kan kjøre meg dit.
Inger E

Post by Inger E »

Takk for det!
Det var ikkje så mykje folk, men salget gjekk bra. Godbitane var vekke før ein fekk snudd seg. Eg prisa pelargonia med blomst dobbelt av dei andre stiklingane i håp om at sei skulle la den stå, slik at andre kunne få sjå fargen. Men dei gjekk fyrst likevel. Så tente vi på det og! Store Agapanthus gjekk for tretti Kr. Burde nok lagt på til femti, kanskje.
Det var stort sett berre småting som var att etter eit kvarter. Men at det ikkje var rush på kjempeverbena og blodbeger var no meir rart. Eg hadde mange hyggelege samtalar med kjøparar.
Eitt år kom fire damer frå Lier for å handle. Dei skulle ha planter til eit sameie, og hadde med varebil. Han som sat i kassa var heilt forskrekka då damene hadde handla for 2000 Kr. Tenk på kor mange planter dei kom att med etter turen! Dei fleste plantene kosta nemleg ti Kr.
No skal det bli godt med ein strekk på terrassen.
salvia

Post by salvia »

Jeg fikk ikke noe skyss til planteloppemarked i Bragernes kolonihager. Så jeg har fremdeles aldri vært på et.

Er det alltid sånn på planteloppemarkeder at plantene blir revet bort i så høyt tempo? Er det spisse albuer à la Finbecks Fia, som går på hattesalg utstyrt med hattenål hun kan stikke konkurrentene med? I så tilfelle vet jeg ikke om jeg hadde klart å få tak i noe særlig der. Jeg liker å gå og se og tenke og fable og planlegge (og kanskje forelske meg) og så handle.

Jeg synes også det var rart at kjempeverbena og blodbeger gikk tregere. Dem hadde jeg ikke trengt å gå og fundere på særlig lenge.
Inger E

Post by Inger E »

Det har kome seg. Så lenge vi var nesten åleine om slikt salg, kunne det tildels gå hardt for seg. Folk får kome i god tid og sjå seg ut planter. Sume kjem og trur dei kan få ta med seg ting før vi er ferdige med å setje ut plantene. I år var det ikkje mange som kom før eitt. Salget starta presis to. Då har folk gjerne funne ut kva dei vil ha, og stiller seg framfor tauet der dei vil starte. Eitt år merka eg meg ei dame som dirigerte fleire i familien. Du går til potteplanter og tek den, du stiller deg ved sgyggeplanter og tek den, osv. Mange nyttar høvet til å spørje seg fram om dei ulike plantene. I år hadde eg mange fine samtalar om dei plantene på min plass. Ei kom attende då vi heldt på å rydde saman, for å snakke meir.
brynhildur

Post by brynhildur »

Det er koselig og inspirerende med plantemarked og jeg må nok innrømme jeg syns det på en måte er artig :lol: når folk er så ivrige at de ikke kan vente til vi åpner samtidig som det er skrekkelig irriterende :x
Ingen butikk åpner før den åpner om det er kl 10.00 som er "åpningstiden" til plantemarkedet på Gjøvik eller kl 14.00 som på Skedsmo, og vi må få tid til å sette ut varene før kundene kommer :wink:.
Vårt plantemarked er den 1.juni i Storgata på Gjøvik :mrgreen: .
Hilsen
Brynhildur
Siri K

Post by Siri K »

Planteloppemarkeder høres ut som noe jeg definitivt ville stilt opp på, som kunde, om det ikke var for at jeg har litt trøbbel med menneskemengder/trengsel.

Det er flott at det finnes folk som bidrar til hageglede ved å stille opp, på arrangørsiden, på den måten som det tydeligvis gjøres. :)
H2/H3 i hyttehagen
Inger E

Post by Inger E »

Nytt år, tidleg vår og planteloppemarked 24.mai!
Det er alt meldt inn seks sider med planter. Sjå Www.skedsmohagelag.com
I år er det på Huseby, og der er god plass,sidan vi Topper åleine denne gongen. Burde bli plass til bilar og då!
Einaste ved sida av, er ein kafé som er driven av lokale organisasjonar på omgang.
Inger E

Post by Inger E »

image.jpg
image.jpg
Få dagar att. No skal alt vere meldt inn, så ta ein kikk på Skedsmohagelag.com, og søk opp plantelista. Er så dumt med desse bileta, men prøver litt likevel ( dette her er så mykje enklare enn å fyrst ta bilde,og så gå innom PC).
Eit par av kassane med planter som ventar på å få nye eigarar. ( kunne nokon forklart meg korleis eg skulle få bileta rett veg, ville eg bli glad. Har prøvd å snu dei før eg lasta opp, men det kom opp ned likevel :lol: ).
toveve

Post by toveve »

Gjett om jeg har lyst til å ta turen. Vet ikke hvordan jeg skal lure til det, men det er lov å drømme. Anbefaler alle som er i nærheten å ta turen.
Tove
Nordre Land
aberf

Post by aberf »

Tove, du må veldig gjerne ta turen til Skedsmo.

Skulle du ikke klare å få til det, har du en ny sjanse på Gjøvik 31. mai fra kl 9.30 (på Falkehjørnet, krysset Storgt./Hunnsvn.) :)
Aud Berit

Den som kneler der fioler gror, vil oppdage mange hemmeligheter.
- ukjent -
Inger E

Post by Inger E »

Alle er velkomne. Plantelista er ferdig og lagd ut på heimesideene til hagelaget.
Inger E

Post by Inger E »

image.jpg
image.jpg (42.51 KiB) Viewed 671 times
image.jpg
image.jpg (41.56 KiB) Viewed 671 times
image.jpg
image.jpg (45.39 KiB) Viewed 671 times
Laurdag er det på nytt Loppa på Huseby i Skedsmo. Det er turettiårajubileum i år. Og godt over 3000 planter står på lista. Skedsmohagelag.com
Inger E

Post by Inger E »

Så var det over for i år. Det var vel dei ein kan kalle drittver, i alle fall før tolv , så vi som bar plantekassar frå bilane, vart både våte og kalde. Men etter tolv kom det seg, og då vi fekk fersk suppe og ein pause innadørs, var pågangasmotet på topp att. Tommy opna salget kl. 14.00, og folk strøymde til det dei hadde bestemt seg for. Mine fuchsia for fort, og det minka godt med pelargonia og. Etter ein halv time, var det så godt som tomt. Auksjonen gjekk og strålande. Veret var snillare, men det var nok ikkje over ti grader. Det var nære fire tusen planter, og det var lite att då vi pakka saman litt over klokka femten. På min stand vart det tomt! Då var det nokre få planter som gjekk til folk som hadde jobba. Så om du var der, takk for støtte !
Det var tjue damer frø Bodø hagelag innom i regnet :D . Veldig kjekt! Dei hadde vore hjå Tommy fyrst.
Post Reply