Tur med Hageselskapet

Hvor hagemøter planlegges og tidligere sammenkomster oppsummeres. En fin mulighet til å bli kjent!
Post Reply
Inger E

Tur med Hageselskapet

Post by Inger E »

Kunstig holme i kunstig vatn.jpg
Kunstig holme i kunstig vatn.jpg (74.98 KiB) Viewed 715 times
Innsjø i Stourhead.jpg
Innsjø i Stourhead.jpg (104.44 KiB) Viewed 715 times
Stourhead.jpg
Stourhead.jpg (72.5 KiB) Viewed 715 times
', Salsbury.jpg
', Salsbury.jpg (61.26 KiB) Viewed 715 times
Julerose Cornwall.jpg
Julerose Cornwall.jpg (128.08 KiB) Viewed 715 times
03Ny Magnolia C..jpg
03Ny Magnolia C..jpg (127.28 KiB) Viewed 715 times
Eg var på tur til Cornwall med Linnea reiser og Hageselskapet i april. IM gav meg god hjelp før turen, og eg lovde legge ut litt bilete. Eg veit no ikkje om dette er rett plass, men eg prøver meg. Vi var i mange flotte hagar, nokre offentlege, og nokre små private. Det var minst to besøk kvar dag. Det som slo oss, var kor frodig alt var. Eg vart himmelfallen av alle dei svære magnolia og rhododendron. Og så var det hekkane langs alle vegar, og buskene som blømde over evne. Primula av ymse slag, og påskeliljer var det og plass til ved mindre vegar.
Så får eg sjå kor mykje eg får til her. Har hatt trøbbel med pc, men vonar den held så lenge eg div på. Ikkje alle dagar den vil brukast, nemleg. Får vone eg kjem til att ein annan dag. No vart augene slitne.
ViseSiv
Herdighetssone: H4

Re: Tur med Hageselskapet

Post by ViseSiv »

Deilige hagebilder får vi ikke nok av.

Tusen takk og legg gjerne ut flere!
Liten hage og høye ambisjoner på Lillestrøm
Lille_blomst
Herdighetssone: H2

Post by Lille_blomst »

Så flotte bilder Inger E. , tusen takk for titten,
og jeg sier som ViseSiv, vi ser gjerne flere ! :D

Kjekt å lese litt om hva du så på turen var det også,
det med hagestell kan de, britene ... :wink:
island monkey

Post by island monkey »

"Utvilsomt trengte hun en ferie. Enda så glad hun alltid hadde vært i England, var hun ikke kjent utenfor London. Denne gangen dro hun ut i landet også, og ble overveldet over hvor vakkert det var. Hun kom da også midt i den skjønneste tiden, og reiste gjennom landskap hvor tusener av plommetrær sto i blomst. Det var en duft og en fuglelåt som selv ikke Bjerkebæk kunne oppvise maken til."
Tordis Ørjasæter, Menneskenes hjerter

Du dro vel i fotsporene til de største da Inger! ;)
Så flott at det ble en fin reise. Er det noen som vet eller har en mening over hva disse buskene på den kunstige holmen kan være - de som har formen til trær og røde grener?
Inger E

Post by Inger E »

Eg veit i alle fall ikkje kva det er! Måtte zoome for å få det litt nærare. Det var planta mange slags tre i dette parkområdet som hadde vore ein privat hage! M.a. var det eit svær redwoodtre der. På runden var det og nokre grotter som ein gjekk gjennom. Der var det laga holer inn i fjellet, og plassert skulpturar med lys inni. Eit stort gamalt tre hadde ei grein hengande ut mot vatnet. Langs heile greina voks det små bregner. Alt virka så urørt. Vi var der om morgonen/føremiddag, og alt virka så fredfullt, så vi våga knapt snakke høgt.
Siri K
Herdighetssone: H4

Post by Siri K »

Er ikke de rødgreinete en slags pil, da?

Men det må nok en del års beskjæring for å få dem sånn.
H2/H3 i hyttehagen
Inger E

Post by Inger E »

Eg tenkte på pil eg og. No streikar PC att, og nett no eg skulle setje meg ned å ordne med fleire bilete! Utgjort, men maskinen lever truleg på overtid. Av og til er den ok, men har sine luner som ingen har høyrt om før.
island monkey

Post by island monkey »

Stourhead holm.png
Stourhead holm.png (257.89 KiB) Viewed 637 times
Det ser ut ti å stemme fulstendig med dette sommerbildet av holmen. Salix alba chermesina?
Takk skal dere ha. Nydelig, som Cornus på en stamme. Kanskje bedre enda..
Inger E

Post by Inger E »

Den grønne dame.jpg
Den grønne dame.jpg (120.1 KiB) Viewed 613 times
Trolsk i The Lost garden.jpg
Trolsk i The Lost garden.jpg (107.06 KiB) Viewed 613 times
Drivbenk.jpg
Drivbenk.jpg (108.4 KiB) Viewed 613 times
Fleire Rhododendron.jpg
Fleire Rhododendron.jpg (137.06 KiB) Viewed 613 times
The Eden Project.jpg
The Eden Project.jpg (97.17 KiB) Viewed 613 times
The lost garden of Heligan..jpg
The lost garden of Heligan..jpg (107.99 KiB) Viewed 613 times
Bia og blomstene.jpg
Bia og blomstene.jpg (121.64 KiB) Viewed 613 times
The Eden Project.jpg
The Eden Project.jpg (97.17 KiB) Viewed 613 times
Tredje dagen var vi i The Eden project. Eg var nesten på toppen i den tropiske delen. Det vart både bratt og varmt!
Her vart det surr i bileta, er eg. Skal skrive meir i morgon. Det kan eg gjere på ipad, om maskinen skulle streike att. Ser ut til at det går nokre dagar mellom kvar gong tastaturet virkar.
Attachments
Ned mot dalen.jpg
Ned mot dalen.jpg (118.37 KiB) Viewed 613 times
Lille_blomst
Herdighetssone: H2

Post by Lille_blomst »

Har alltid hatt lyst på en Englandstur i vårblomstringstid ; løkblomster, Rhododendron osv.

Den lysten blir bare større av disse bildene ... :wink:
Inger E

Post by Inger E »

Litt meir om bileta. Den velvaksne bia står utanfor The Eden Project. Resten er frå The lost garden og Holigan. Ein hage med lang historie. Den heldt på å gå i gløymeboka, men så kom der nye eigarar, eit eldre ektepar som skulle nyte pensjonisttida i sør, og absolutt ikkje ha hage! Men om ikkje så lenge, dukka det opp ein kar frå det lokale Hageselskapet og spurde kva dei ville gjere med hagen. Hagen? Det var då ikkje nokon hage der, men mykje skog nedover lia. Så viste det seg at dette ikkje var ein heilt vanleg skog, men ei samling eksotiske tre og busker. Enden på visa vart at desse to fekk interesse for plantene, og sette i gong med å fa den levande att. Ehododendrongruppa bak guiden, er då 150 år gamal, og er det mest fantastiske eg har sett av det slaget. Magnoliaene er påmavstand, og overblikket ned i dalen var storarta. Der var eigen gunneriasti, ein for rhodo og ein for magnolia, m.a.. Drivbenken vr frå 1700 talet, og der var og vist korleis bikubene var plasserte ved ein plass der det hadde vore meir blomster. Det vart lagd ned, for enkelte var allergiske for bistikk
Så var det kunstverka til slutt, her tok eg med berre den grøne dama. Til slutt var det ein trolliknande figur, men den har eg berre på mobilen. No er denne hagen og overteken av ein nasjonal stiftelse der mykje av arbeidet vart gjort av frivillige.
Inger E

Post by Inger E »

image.jpg
image.jpg (44.22 KiB) Viewed 600 times
Sanneleg trur eg at eg fekk det til! Dette er ein av skulpturar i The lost garden.
Post Reply