Har lest om dette med å røyke ut ukryp, men da under busker etc. Er visst noen larver a'la clematisveps som går på bærbusker, og der kan det brukes om du greier å ikke tenne på busken, har jeg lest. Blir vel litt vanskelig med alpinaklematis. Nå er vel ikke drivhuset pottetett, men det er kledt innvendig m. bobleplast etter vasking, så rimelig tett er det nå, men røyken fra kull vil vel legge seg som sot på veggene. Ellers får jeg nå svovelpulver sendt over havet.
LOG kunne ikke selge til meg som privatkunde. Organisasjonsnummer har vi ikke lenger. Spiller visst ingen rolle hva du jobber med om du har et organisasjonsnr.. Da kan du kjøpe det meste til lavere pris, men det følger en del med å ha det,slik som regnskap etc. Kan ikke beholde det bare for 'svovelpulver' etc. når man ikke jobber lenger.
Jeg har også noen døde kryp inni plastkanalene, men ikke alt for mange. Ellers ser jeg dem jo ikke om vinteren da jeg har bobleplast på innsiden. Jeg har vasket m. både grønnsåpe og litt Zalo og salmiakk i vannet. Så kom det et råskinn og gikk på det med høytrykkspyler. Det hadde jeg ikke tenkt, men det gikk bra, og da er det neppe mye vaskemidler igjen på veggene.
Kan ikke garantere at prisen jeg oppga er helt riktig, island monkey. Jeg leste et innlegg om det på nettet, flere faktisk, men dyrt er det. Håper du ikke tar skrekken av det og ikke tør besøke vårt vakre land. Det var hestesider jeg kom inn på. De bruker svovelpulver blandet m. olje på hovskjegget til hestene da de visst lett får midd og sår der nede.