Drivhus i aluminium

Om veksthus, hagestuer, vekstrom, utstyr, metoder, osv.
Post Reply
Rosa Leander

Drivhus i aluminium

Post by Rosa Leander »

Eg har (nesten) bestemt meg for å kjøpe Tropic-drivhus hos Willab Garden. Sidan pristillegget for lakkert drivhus er ca kr 23 000, vurderer eg å kjøpe ulakkert drivhus - fins andre hyggelege ting å bruke desse pengane til. Eg har eit vel 5 år gammalt drivhus i aluminium frå før. Det har heldt godt fargen hittil og er ikkje blitt misfarga. Er det nokon av dykk som har hatt drivhus i ubehandla aluminium i mange år som kan seie litt om holdbarhet og farge?
Rosa Leander
Lille_blomst
Herdighetssone: H2

Re: Drivhus i aluminium

Post by Lille_blomst »

*
Det var visst ingen som kunne svare på spørsmålet. En skal jammen være sikker i sin sak, om en svarer på slikt som utgjør så store pengebeløp... :shock:

Men jeg så i en annen tråd at du hadde bestilt, så vil du røpe hva du bestemte deg for? :wink: 8)

*
Rosa Leander

Post by Rosa Leander »

Takk for tilbakemelding, Lille_blomst.

Spørsmålet gjaldt egentlig å få vite litt om andres erfaringer med korleis ubehandla aluminium held seg over lang tid, for å kunne vurdere om tillegget for lakkering var "verdt" pengane.

I mellomtida har Willab Garden tilbode 50% rabatt på lakkering, så drivhuset er bestilt i svart lakk, for øvrig same farge som vi har på taket på bolig og uthus. No fortsetter planlegginga av korleis området rundt det nye drivhuset skal stellast til. Mykje å gle seg til, ikkje sant?
Rosa Leander
aimar
Herdighetssone: H4

Post by aimar »

Gratulerer med nytt drivhus, og det var bra du fikk et godt tilbud på lakkeringa. Tror ikke du kommer til å angre på at du slo til på det. :)
Post Reply