Drivhus til dyking

Om veksthus, hagestuer, vekstrom, utstyr, metoder, osv.
Post Reply
frodejen
Herdighetssone: H2

Drivhus til dyking

Post by frodejen »

Hei,
jeg bruker drivhuset utelukkende til å dyrke grønnsaker i.
Er det noen som har bilder av hvordan man har innredet drivhuset sit til dette formålet?

Pr i dag har jeg paller med pallekarmer på, med barkduk innvendig. Noen som har andre gode tips?
Kjellaug

Re: Drivhus til dyking

Post by Kjellaug »

Eg har støypt golv med varmekablar i og brukar syrekanner til å ha plantene i. Brukar også bytter. Borrar hol på undersida for å få ut unødvendig vatn. Plar å sette desse oppi isoporkasser som eg legg plast oppi for å hindre at vatnet renn vekk ved vatning.
Mvh.
Kjellaug
Kjellaug

Post by Kjellaug »

Eg har støypt golv med varmekablar i og brukar syrekanner til å ha plantene i. Brukar også bytter. Borrar hol på undersida for å få ut unødvendig vatn. Plar å sette desse oppi isoporkasser som eg legg plast oppi for å hindre at vatnet renn vekk ved vatning.
Mvh.
Kjellaug
Rosa Leander

Post by Rosa Leander »

Hei, eg har lagt inn eit par bilete frå eine drivhuset mitt, det har tregolv.

Tomatplantene har eg planta i murerbøtter (20 l). Øverste del av bøttene er ca 12 l plantejord lagt i markduk. Nederste del av bøttene er eit vannmagasin. Vannmagasinet kan lagast av for eksempel ei stor blomsterpotte snudd oppned og med ei plate på toppen. Over plata/potta legg du ei kapilærmatte el.l. som trekker opp vatn så røtene frå tomatplanta når tak i det.
Tomatplanter i murerbøtter
Tomatplanter i murerbøtter
DSC_0001-h2.jpg (206.32 KiB) Viewed 402 times
På det andre biletet kan de i bakgrunnen sjå ei hylle som går langs heile langveggen av drivhuset. På den står paprikaplanter og andre mindre planter. Dei er plasserte i plastbokser som og kan fungere som vannmagasin i korte perioder, 1-2 dagar.
Hylle med plass til mindre planter
Hylle med plass til mindre planter
Drivhuset er først og fremst eit dyrkingshus, men på denne måten er det greitt å halde drivhuset reint og triveleg - fint å sitte der med kaffikoppen.
Rosa Leander
Post Reply