- Ikke min, men mitt verk
Dette er i Sansehagen på sykehjemmet hvor jeg jobber. Nu har jeg ordnet på plass alle steinene som skal ligge i bunnen, og jeg har pyntet med stein på kantene. Dette bildet er før jeg pyntet rundt. Får se om jeg husker på å ta et nytt bilde i morgen, om det blir tid]
Tenkte å kjøpe noen sv disse sortene og ha i urnene
Sånn er planen. Egentlig ferdig, men må vente med å sette ut resten, har meldt frost og sne enda...
Attachments
fontene 1.jpg (27.1 KiB) Viewed 2767 times
Last edited by gunns on 25 Mar 2011, 17:04, edited 3 times in total.
Da er litt til ferdig Fremdeles flere planter kommer på plass, og selvsagt fontenen og lyskulene, men tør ikke ennå. plutselig kommer sneen igjen
Jeg fikk 3000 kr fra Røde kors lokalt, og da kjøpte jeg en liten benk på Plantasjen....
Jeg har også pyntet i hovedinngangen
Mathea wrote:Så flott Du gledae mange der i huset med det fine du lager til
Ja det er gøyt
Nu har jeg fått noen flotte gamle stauder hos "budeia", så nu blir jeg ferdig med staudebedet utenfor den andre avd, og i morgen skal jeg en tur på Hageutstillinga i Grieghallen. Finner nok noe på tilbud der
Vi har tatt ut noen møbler, så på tirsdag får jeg mase på vaktmesteren så han kan hjelpe meg med å henge opp utslagsvasken og ta ut resten av møblene. Det er jo blitt tidlig vår, og bjørka har jo sprunget ut allerede, men jeg tror nok vi får kjølige netter fremover. Tør ikke sette ut småblomstrene jeg har sådd
Dammen er fremdeles fin, med fontene og glasskuler. Problemet er at vi har en dement som stadig bruker dammen til å tisse i
Men det får være sånn, så får jeg heller skifte vann i ny og ne