trenger tips til små vann dekorasjoner!

Spørsmål og diskusjon rundt dammer, vannspeil, fisk og frosk i hagen.
Post Reply
Daniel1997

trenger tips til små vann dekorasjoner!

Post by Daniel1997 »

Hei, jeg har veldig lyst på en liten vann dekorasjon ved terrassetrappen vår, men er ikke helt sikker på hva. Jeg er bare 13 år så det er begrenset med penger og andre midler. Vil gjerne ha en fontene med lys av noe slag.

Takker på forhånd :D
kaaust
Herdighetssone: H5

Re: trenger tips til små vann dekorasjoner!

Post by kaaust »

Velkommen til hagepraten ! :D
Jeg søkte på nettet og fant Netthandelen.no og søkte der på fontene. Her er siden. Jeg vet ikke om det er aldersgrense for å by her, kanskje du kan få en voksen til å hjelpe deg å by. Pass på så du ikke betaler mer en du må på butikker som plantasjen. Det er så snart å bli ivrig når en byr på noe en vil ha , da kan en betale alt for mye , så pass på.
Det kan være lurt å se i butikker først så du veit prisen der ,og vær obs på at det koster en del i frakt.
Hvis vi ikke hadde noen vinter, ville ikke våren vært så deilig; hvis vi ikke av og til møtte motgang, ville gode tider ikke være så velkomne.
Anne Bradstreet
kaaust
Herdighetssone: H5

Post by kaaust »

Kanskje du heller vil prøve å lage noe selv.
Her finner du en morsom ting laget i bambus.
Ikke direkte fontene , men vann i bevegelse.
Det er ikke lys her. Men dersom du har lys i hagen kan det stilles så det lyser på vannet.
Hvis vi ikke hadde noen vinter, ville ikke våren vært så deilig; hvis vi ikke av og til møtte motgang, ville gode tider ikke være så velkomne.
Anne Bradstreet
johnolaf

Post by johnolaf »

Jeg kjøpte en grei en hos Elektroarena.net
Den var veldig billig og tar seg bra ut på verandaen her (jeg bor i blokk). Jeg ser at den jeg kjøpte er utsolgt nå, men de har en del andre også.

http://elektroarena.net/butikk/index.ph ... Path=28_30
Post Reply