Oppstart av hagedammen 2013
Re: Oppstart av hagedammen 2013
Rosa og hvit vannlilje i blomst
Vannliljene har også en finurlig egenskap; for å få de store bladene til overflaten er de sammenrullet som en stilk. Se på de to bladene øverst til venstre, de er i ferd med å rulle seg ut.
Bladene står litt opp fordi vannstanden er sunket litt, fordi mange planter drikker fra dammen. Nesten for frodig rundt dammen
Vannliljene har også en finurlig egenskap; for å få de store bladene til overflaten er de sammenrullet som en stilk. Se på de to bladene øverst til venstre, de er i ferd med å rulle seg ut.
Bladene står litt opp fordi vannstanden er sunket litt, fordi mange planter drikker fra dammen. Nesten for frodig rundt dammen
Oj så lekkert vannliljebilde!
Flotte planter. Eg for så lyst å vandre rundt i hagen din! Det,ser så nydeleg og fredfylt ut. Men ikkje ver redd, eg kjem nok ikkje
.

Takk for det. Du får si fra hvis du skal nordover 

-
- Herdighetssone: H4
Ja, det er en innholdrik hage du har der, ja. Så godt å se at bladene ble grønnere i varmen.
Fine vannliljer! Snedig måte bladene får seg opp til overflaten på også. Jeg har forresten investert i en prydrabarbra etter at jeg så det første bildet du la ut, en sånn måtte jeg ha. 

Flere rosa vannliljer som blomstrer
Sukk. Nydeleg.
Mm-hm..
Ja, de er det
Og det er ennå noen knopper som rekker å blomstre før det blir under 10 grader i dammen, da stopper veksten helt opp.

Og det er ennå noen knopper som rekker å blomstre før det blir under 10 grader i dammen, da stopper veksten helt opp.