Knøttsmå fluer på tomatplantene

Om tiltak mot skadeinsekter, plantesykdommer, ugras og andre uhumskheter.
Rosa Leander

Re: Knøttsmå fluer på tomatplantene

Post by Rosa Leander »

Takk for gode innspel. At ein kunne bruke limfeller mot flugene var ukjent for meg. Dukkar flugene opp neste år, skal eg vere snar å sette opp limfeller som forebygging av angrep. Eg har kjøpt limfeller på Felleskjøpet, dei har både på nett og i butikk. Limfellene er ca 8 x 12 cm, dei er perforerte på midten og kan lett delast i to (som er greitt når ein har små potter).

Straks eg sette opp fellene, begynte dei å fangste. No har eg potta om tomatplantene med nye potter, frisk jord, iblanda perlite, samt lagt vermikulitt på toppen. Plantene er litt bleike og puslete, men det er heldigvis gode planter å få kjøpt i hagesenteret hvis dei ikkje kjem seg.

La det vere sagt: eg har undervatna plantene sidan dei kom ut av spirestadiet, men hvis dei har sett svært tørre ut, så har eg nok tilført lit ekstra vatn ovanfrå (og lagt til rette for hærmyggen).
Rosa Leander
orm
Herdighetssone: H4

Re: Knøttsmå fluer på tomatplantene

Post by orm »

Det skal ikke mye fukt til før hærmyggen tar seg til rette, oppdaget jeg nå. Har noen få planter under lys på vaskerommet. Der har det stått en avklipt melkekartong m. bare jord da det som hadde vært der var krepert - ikke vanna på lenge, men hærmyggen trivdes visst der. Ingen fløy opp da jeg rota i jorda i de andre pottene. Kanskje setter jeg den på microen. Skal henge opp flere limfeller der også.
Post Reply