Hvilken varmkompost?
Hvilken varmkompost?
Noen som har forslag til gode varmkompost-binger? Jeg vurderte i utgangspunktet Greenline fra Jula pga pris (1500 kr bare!), men så ser jeg at den ikke har dør nede for å ta ut den første jorda som dannes, og jeg har også lest en del negative ting om den... Noen som har erfaringer med denne eller andre binger? Vil gjerne høre! 

Re: Hvilken varmkompost?
Kompostbjørn er utmerket, veldig fornøyd med den.
-Mette
A gardener's work is never at an end.
A gardener's work is never at an end.
Her er et par andre, som formodentlig også er gode - og litt rimeligere.
viewtopic.php?f=9&t=22363&p=110635
Dersom vi framover får så milde vintre som vi har hatt i Norge de par siste årene (i alle fall i sør), så er kanskje ikke god isolering like viktig som tidligere. En beholder som virker funksjonell, med tanke på påfylling, rottesikring og tømming, men som ikke er så dyr, kan kanskje være grei nok.
viewtopic.php?f=9&t=22363&p=110635
Dersom vi framover får så milde vintre som vi har hatt i Norge de par siste årene (i alle fall i sør), så er kanskje ikke god isolering like viktig som tidligere. En beholder som virker funksjonell, med tanke på påfylling, rottesikring og tømming, men som ikke er så dyr, kan kanskje være grei nok.
H2/H3 i hyttehagen
Har hatt Kompostbjørn fra Strømberg Plast i minst 10 år, er bare kjempefornøyd! Veldig praktisk og grei, fungerer helt topp.
Hilsen Viola