Planteklubben for stauder

Forum for alle medlemmer av planteklubbene.
Post Reply
Budeia
Herdighetssone: H4

Planteklubben for stauder

Post by Budeia »

Det er sendt ut tilbud om planter til medlemmene i planteklubben for stauder for noen uker siden. Fristen for tilbakemelding var 1.mars, men dersom noen ikke har svart så er det fremdeles en liten sjans :wink:

Er det noen som har meldt seg inn i staudeklubben og som ikke har fått mail med plantetilbud? Send meg en pm i så fall. Eller hvis det er noen nye som vil bli medlem :D
Racemosa

Re: Planteklubben for stauder

Post by Racemosa »

Hvordan ligger det an med dette?
Som medlem i staudeklubben fikk jeg tilbudet pr. mail og tror jeg svarte før fristen gikk ut... mener jeg var ganske kjapp på denne... Men har ikke hørt noe siden.... :?
Hagebloggen min!
Småbarnsmamma med mange drømmer og lite tid!
Budeia

Post by Budeia »

Du svarte i tide, og bestilling ble sendt :D Imidlertid var det ikke alle plantene som kunne sendes ut i vår av ulike årsaker. Jeg har ikke fått noen oversikt over hvilke planter det gjelder. Noen blir sendt ut i høst. Dersom du ikke får noe i høst heller, håper jeg det blir en ny sjanse til våren igjen :)
Bjørg

Post by Bjørg »

Jeg fikk en mail der det sto litt forsjellig blant annet noe om "sammenvoksinger" og at de ikke kunne finne ut hvem var hvem. Skulle komme tilbake til høsten. Jeg fikk en Georgine en nydelig gul. Den har vokst seg stor . Jeg ba om litt andre opplysninger om denne som navn og eventuelt hvor den kom fra men fikk ikke no svar Men nå vet jeg jo farge og ca høyde samt størrelse på blomster så da er jeg jo langt på vei. :lol:

Bjørg
sitaa
Herdighetssone: H6

Post by sitaa »

- hei går det ann å melde seg inn i denne staudeklubben nå eller er det for sent ?
jette
Herdighetssone: H3

Post by jette »

Det er nok ikke for sent. Sjekk denne linken:
http://www.skogoglandskap.no/fagartikle ... bb_stauder
Jette
Budeia

Post by Budeia »

Det er ikke for sent å melde seg inn :) Det er kanskje for sent i forhold til å motta planter nå i vår, men det kommer nye muligheter senere :D
Post Reply