Været i dag 2008-2009 - 2010 - 2012 - 2013 - 2014-2015

Her kan alt annet som ikke har med hage eller er hagerelatert diskuteres.
Bjørg

Været i dag 2008-2009 - 2010 - 2012 - 2013 - 2014-2015

Post by Bjørg »

Kan ikke vi få en egen plass der vi bare skriver om været Slik som Hagegal har Liker å lese værraportene der inne jeg. Synes det er bra.

Bjørg
Last edited by Bjørg on 01 Jan 2015, 09:43, edited 8 times in total.
Mathea

Re: Skrive om været.

Post by Mathea »

Det har jeg også lyst til :D

Her var det 10.3 minusgrader i dag tidlig.
Strålende sol, kaldt i skyggen. er tredje dagen med sol nå,helt utrolig vakkert :D :D
Bjørg

Post by Bjørg »

Og her var det -3,4 Snø og litt vind Sol imellem bygene.

Bjørg
Elvena

Post by Elvena »

Her har vi vidunderlig solskinn fra skyfri himmel og 5 varmegrader. Det samme hadde vi i går. Men nettene har vært kalde i det siste. Natt til idag var den kaldeste med 5 minusgrader.
Bjørg
Bor i Bergen nord
Bloggen min
Bloggen til Åsane Hagelag
Miamaria

Post by Miamaria »

Her på Sortland er det flott solskinn fra skyfri himmel. :D -2 grader står det nå, for et par timer siden mener jeg det lå rundt null et par kilometer herifra.
Dag
Herdighetssone: H4

Post by Dag »

Så fint at dere skriver hvor dere bor :D
I dag har sola smeltet mye av de 20 cm snø som falt ned forrige døgn. Men nattetemperaturen er fortsatt så lav at jeg ikke tør å sette noen prikleplanter ut i drivhuset. De står utover alle gulver her og vansmekter :mrgreen:
hilsen Dag fra Kapp på Toten
Inger E

Post by Inger E »

Sola skein i dag. DEt var eit par pluss på det meste, og snøen tinar. Men det er nok å ta av. Berre i gårmorgon var det 25 cm å måke vekk frå tunet. Vegane var litt blaute og i dag. Skal bli kaldt att i natt, kanskje minus ti, sa dei. I fjor var det ti pluss denne dagen. Det hadde passa meg betre.
Einar i Horten

Post by Einar i Horten »

Inne ligger settepotetene til lysgroing. Ute er det masse snø, men det tiner fort, og imorgen er det kanskje bare veier igjen etter det siste snøfallet for to dager siden. Undres hvordan krokus, scilla, gulstjerner, julerose og blåveis har det under snøen. Igår var bladene på rhododendron skikkelig smale, slik som det er på riktig barske vinterdager. Håper våren kommer tilbake snart :)
Last edited by Einar i Horten on 26 Mar 2008, 22:58, edited 1 time in total.
Lille Spire

Post by Lille Spire »

Her i Langevåg har det vært strålende solskinn i hele dag. Fortsatt snø da.
Nå sjekket jeg desverre ikke temperaturene,men det skal jeg huske til neste rapport! :wink:

Det er deilig nå når solen titter inn vinduene- godt og varmt i stua og kattene ligger langflate i solstrålene og er lykkelige. :)
Kirsten

Post by Kirsten »

Jeg har vært i Bergen i dag med sne på bakken og strålende solskinn. Ingen by i Norge er vakrere enn Bergen i solskinn (og nei - jeg er ikke utflyttet bergenser, i hvert fall må jeg fire generasjoner tilbake før jeg er det).

Hjemme i Asker igjen er det fem kuldegrader, sne og ikke vårlig i det hele tatt, men jeg gleder meg til våren kommer tilbake!
Kirsten

Følg meg gjerne på Instagram: Kirsten_MH
Bjørg

Post by Bjørg »

God morgen Her i Kr sand er det-8,5 grader og flott blå himmel Tegner til å bli en flott dag Men liker ikke kulda.

Bjørg
Dag
Herdighetssone: H4

Post by Dag »

Kl. 0800 er det minus 10 grader her på Kapp. Over hele Østlandet er det solskinn og det ser ut til å bli en fin dag.
Skal begynne å beskjære noen av de største krukkerosene mine, for i morgen tar jeg sjansen og setter dem ut i drivhuset. Alle prikleplantene kommer etter.
Dag
Rolf i Re

Post by Rolf i Re »

God morgen alle sammen. Her i Re er det 5 minus og strålende solskinn. Det ligger vel en 40 cm snø på bakken, men jeg håper den tiner fort igjen. For under snøen blomstret crokus, cyclamen, påskeliljer og blåveis. Det har vel gått føyka nå dessverre. Helt vindstille er det også. Lurer på om jeg skal rusle en tur. Ha en god dag. :)
pejahren
Herdighetssone: H3

Post by pejahren »

I Hobøl var det nok en kald natt med minimumstemperatur ca. -12,5 grader. Det hadde vært bedre om vinteren gjorde seg ferdig litt tidligere :?
Den som finner stavefeil kan få beholde dem
Per Espen Jahren
Lille Spire

Post by Lille Spire »

Nok en flott dag i Langevåg.
Solen skinner ned på snøen og jeg hører det drypper fra takrenner og tak.
Gradestokken viser 7+ så nå er det atter håp om at våren dukker opp igjen. :)
Post Reply