Takk for meg

Spørsmål om tekniske saker og ting på Hagepraten, og informasjon angående oppgraderinger og nedetid.
calypso

Re: Takk for meg

Post by calypso »

Lasse wrote:Fra og med 1. februar 2012 har Hageselskapet besluttet at de skal styre, administrere, moderere og oppgradere Hagepraten med egne resurser, og jeg kommer derfor ikke til å være med dere lenger. Takk for tiden som har vært, jeg har lært mye jeg aldri trodde jeg skulle kunne.
"Et tiltak godt forankret i Hageselskapets visjoner og gode tradisjoner" ? :mrgreen:
toveve

Post by toveve »

Det var trist å høre at du skal gi deg Lasse. Du har gjort en super jobb her på forumet og vi kommer til å savne deg. Tusen takk for jobben du har gjort for oss :)
Tove
Nordre Land
jackh
Herdighetssone: H3

Post by jackh »

Hei Lasse,
du har gjort en god jobb, tusen takk!
Håper Hageselskapet greier å følge opp din innsats.
Med hilsen
Jack
(H3)
Bjørg

Post by Bjørg »

En stor TAKK fra meg også Lasse. Du har gjort en flott jobb.

Bjørg
Mathea

Post by Mathea »

Dag wrote:Jeg krysser fingrene og håper at Hageselskapet greier å serve forumet like godt, trygt, positivt og saklig som det du har gjort, Lasse!
hilsen Dag
Mathea er så enig :D Takk Lasse,lykke til med det du skal nå :D
Miamaria

Post by Miamaria »

Her har vi altså klart å finne noe som alle på forumet er enige i! Det sier litt om jobben du har gjort, Lasse. Vi kommer garantert til å merke at du er borte. All respekt for deg, du har vært ryddig, saklig og effektiv. Hjelpsom til de som har trengt hjelp med noe - og svart raskt. Skal Hageselskapet kunne følge opp etter deg, bør de høre pent med deg om du kan kurse dem litt først. ;)

Lykke til med det som kommer etterpå. Her blir du helt sikkert savnet.
Post Reply