Ny på hagepraten.
Ny på hagepraten.
Jeg er en snart 60 år gammel og har hold på med hagearbeid 'hele livet'. I 30 år bodde æ i Finnmark og hadde hage der. De siste8 årene har æ bodd i Re i Vestfold. Har 3 mål tomt og masse å ta tak i. Holder på å omorganisere hagen helt. Alt blir tegnet opp før det forandres. det er en stor glede og utfordring. Æ blir nok aldri ferdig med hagen, særlig siden den må tilpasses livet til 7 - 8 hunder og barnebarn. 

- brynhildur
- Herdighetssone: H4
Re: Ny på hagepraten.
Velkommen til "hagepraten"
Du har tydeligvis mye hageglede i deg og jeg håper du aldri blir ferdig med hage (!). Liv og røre med hunder, barnebarn ... Og planter ojojoj

Du har tydeligvis mye hageglede i deg og jeg håper du aldri blir ferdig med hage (!). Liv og røre med hunder, barnebarn ... Og planter ojojoj

Hilsen
Brynhildur
Brynhildur
Velkomen hit! Fint om du delar tankar og planteglede med oss. Du har no boltreplass på tre mål!
Hei og velkommen. 

Takk for det. Ja plass e det nok av, men en del av tomta e dessverre vasstrukket. Har en bekk som tomtegrense. Har også enormt med brunsnegler, så alt må anlegges med omhu. Planlegger dyrkningskasser på det våteste området. der skal det bli kjøkkenhage. Har også to drivhus, 10 m2 og 12 m2. dyrker mye tomater og agurk der. Har også satt drue og Kiwi 'Jenny' der i år.