Hei dere

Her kan du presentere deg! Fortell oss hvem du er, hvor i landet du bor, hvordan du fant oss, noen av dine interesser og alt mulig annet rart om deg!
Post Reply
Vavi
Herdighetssone: H4

Hei dere

Post by Vavi »

Er ny her på forumet, men har skjønt at her finnes mange hagegale folk med mye kunnskap! Jeg er oxo ganske ny som hageeier, men har iallefall "nesten" kontroll på hva jeg har i hagen. (Har overtatt en 3 måls tomt med sikkert mange vekster som jeg har sett på som ugress). Men liker å grave i jorda, og bruke planter som et uttrykk med farge og form. Flytter og ordner... Å lykkes og feile er vel en del av dette. Det verste/beste er at man må kose seg med det man har, og ikke forvente resultater med en gang. Prøver... Men like ivrig for å få farger, kontraster, komposisjon til å funke. Men det er ikke som å male.... Planter har egne meninger om hvor de vil være, vekst forhold, sol/skygge, og jord. Tålmodighet har jeg lite av... men skjønt må til! Håper derfor at mine dumme, opplagte, rare og gode forslag kan gi meg god vandring igjennom andres kunnskap og min hage. Men en egenskap... Sans for detaljer!
aner ikke hva dette er
aner ikke hva dette er
IMG_0668.JPG (31.09 KiB) Viewed 262 times
Sikkert ugress, men vakker! Farger og form. Liten men fanget min oppmerksomhet.
Post Reply